سلاح مقاومت فقط علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار ، “نبیل قاووق” ضمن تاکید بر ضرورت آزادی تپه های کفر شوبا، مزارع شبعا و عدم چشم پوشی از ذره ای از خاک لبنان گفت: برخی نمی خواهند که این مناطق دارای هویت لبنانی شود.

وی افزود: این مواضع به نفع منافع و حاکمیت لبنان است یا رژیم صهیونیستی را خشنود می کند؟ اگر مقاومت نبود سرزمین های اشغال شده لبنان به فراموشی سپرده می شد.

قاووق خطاب به کسانی  که به راه حلهای دیپلماتیک برای آزادی اراضی اشغالی لبنان دلخوش کرده اند بیان کرد: از راه دیپلماتیک اراضی اشغال شده آزاد  نمی شود.

وی افزود: اگر مقاومتی که در سال ۲۰۰۰ در آزادی اراضی لبنان نقش ایفا کرد و در سال ۲۰۰۶ حامی لبنان بود اعتمادی ندارید چرا اقدامی در راستای آزادی سرزمین های اشغال شده گامی برنمی دارید؟

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: مقاومت تنها راه آزادی اراضی اشغالی است و رژیم صهیونیستی از مقاومت هراس دارد و سلاح مقاومت در راستای فتنه به  کار نمی رود بلکه علیه رژیم صهیونیستی به کار گرفته می شود.

از سوی دیگر نوار الساحلی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: معادله ارتش، مردم و مقاومت توانی به لبنان داد تا بتواند بر رژیم صهیونیستی و حامیا غربی، عربی و اروپایی اش پیروز شود.

وی افزود: این معادله سحر آمیز، مخفیانه یا محرمانه نیست و همه لبنانی های شریف باید برای تاسیس کشور قوی به آن توجه کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.