سلیمانی، در جمع برترین وزنه برداران رقابتهای جهانی نوجوانان / ایران مدالی صدرنشین شد

۲۳فروردین۱۳،

کمیته برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در پایان این رقابتها سیمون مارتیروسیان از ارمنستان را به عنوان بهترین وزنه بردار رقابتها معرفی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، مارتیروسیان در حالی با ۴۰۳ امتیاز عنوان بهترین وزنه بردار رقابتهای جهانی تاشکند را به دست آورد که علیرضا سلیمانی با قهرمانی در دسته فوق سنگین می توانست این عنوان را از آن خود کند. نماینده فوق سنگین کشورمان در رده بندی بهترین وزنه برداران ۳۹۱ امتیاز بعد از مارتیروسیان از ارمنستان، آلبرت لیندر از قزاقستان و ختاک خوگائف از روسیه در رده چهارم ایستاد. در این رده بندی میلاد رشیدی با ۳۸۶ امتیاز هفتم است، علیرضا دهقان با ۳۸۱ امتیاز در رده نهم قرار دارد و امیر حسین فضلی هم با ۳۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد.

همچنین تیم وزنه برداری نوجوانان ایران با کسب شش مدال طلا، سه نقره و سه برنز در رده بندی مدالی سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان اول شد. با سه مدال طلای علیرضا دهقان در دسته ۸۵ کیلوگرم، دو مدال طلا و یک نقره میلاد رشیدی و سه برنز امیرحسین فضلی در دسته ۹۴ کیلوگرم و یک مدال طلا و دو نقره علیرضا سلیمانی در دسته ۹۴+ کیلوگرم جمع مدال های تیم وزنه برداری نوجوانان ایران به ۱۱ مدال رسید و ایران را در صدر جدول مدالی این رقابتها قرار داد.

در این رده بندی بعد از ایران که صاحب ۶ نشان طلا، ۳ نقره و ۳ برنز شد، تیم های روسیه با ۴ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز و تیم چین با ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان مجموعا ۱۸ کشور در بخش پسران صاحب مدال شدند که رده بندی مدالی مسابقات به ترتیب زیر است:

۱- ایران با ۶ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز

۲- روسیه با ۴ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز

۳- چین با ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز

۴- کره شمالی با ۴ طلا، یک نقره

۵- قزاقستان با ۲ طلا، ۳ نقره و ۷ برنز

۶- ارمنستان با ۲ طلا، یک نقره

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.