سلیمانی: مساجد اولین پایگاه هدایت مردم می باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

88-72.jpg

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: مساجد اولین پایگاه هدایت و حرکت مردم در جوامع اسلامی می باشند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام حمیدرضا سلیمانی در مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با بیان این مطلب افزود: از مساجد حرکات انقلابی و فرهنگی موثری شکل می‌گیرد.

وی اظهار نمود: بسیاری از اقدامات خودجوش مردم در دوران انقلاب اسلامی و همچنین اعزام نیرو در دوران جنگ از مساجد سرچشمه می‌گرفت.

سلیمانی خاطرشان نمود: ملتی که ارزش‌هایش در مساجد گره بخورد و در آن جوامع مساجد مکانی برای توسعه ارزش‌ها و آرمان‌های ناب اسلامی به شمار آید هیچ گاه در مقابل دشمن سر فرود نخواهد آورد و تسلیم نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان انقلاب اسلامی ایران از روحانیت، بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌ترسند و آنها را مانع پیشبرد افکار پلید خود در ایران اسلامی می‌دانند.

سلیمانی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از بازوی‌های امام جماعت در مساجد می‌باشند که فعالیت آن‌ها تاثیر به سزایی در هدایت مردم به ویزه نسل جوان دارد.

وی از بسیج به عنوان دیگر بازوی امام جماعت در مساجد سراسر کشور نام برد و گفت: بر این اساس مسوولان باید شرایط ارتباط گیری مردم با مساجد را ایجاد و پیوند بین مردم و مساجد را محکم‌تر نمایند.

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال تنها مختص به فعایت‌های اقتصادی نمی باشد، بلکه تولید و اجرای فعالیت‌های فرهنگی نیز نمودی برای تحقق این شعار محسوب می‌شود.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان البرز را گام موثری برای بازگو نمودن فعالیت‌های فرهنگی در بین مساجد دانست و گفت: تلاش کانون‌های مساجد البرز در برپایی این نمایشگاه، گوشه‌ای از تلاش آنها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.