سمینار جنبه های پزشکی امداد و انتقال هوایی فردا برگزار می شود

‘ محمود مظفر’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: این سمینار علمی یکروزه با محورهای جنبه های بالینی در امداد و انتقال،جنبه های قانونی در امداد و انتقال، جنبه های فنی در امداد و انتقال و ضرورت ها و چالش ها پیش رو در امداد و انتقال مجروحین و مصدومین انواع حوادث برگزار می شود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: مجری برگزاری این سمینار یک روزه دانشکده طب هوا فضا و زیر سطحی ارتش جمهوری اسلامی باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان پزشکی قانونی، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اورژانس تهران، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، بسیج جامعه پزشکی و هواپیمایی نیروی زمینی ارتش می باشد.

وی اضافه کرد: امداد و انتقال هوایی مصدومین و حادثه دیدگان در حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی به منظور کمک رسانی در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده و همچنین جست و جوی انسان های آسیب دیده،‌مفقود و گرفتار از سوی سازمان های امدادرسانی و جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر لازم وضروری است.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: هم اکنون بالگردهای امدادی جمعیت هلال احمر در ۹ نقطه کشور شامل استان های تهران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، همدان، خوزستان، فارس، کرمان، خراسان رضوی و مازندران مستقر هستند.

اجتمام**۷۰۲۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۲۶۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.