سناریوی دولت ایجاد سازمان ICT است

۲۰م آذر ،

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی دربارهٔ وضعیت وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و احتمال ادغام آن گفت: در قانون برنامه حتما نیامده که با ادغام وزارتخانه ها کم شوند، طرح دیگری در دولت دربارهٔ وزارت ارتباطات مطرح است که این وزارتخانه به یک سازمان مستقل تبدیل و به این صورت اداره شود که البته این سازمان در سطح ملی خواهد بود .
میرتاج الدینی دربارهٔ تصمیم دولت برای ادغذم وزارت ارتباطات با وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: تکلیف قانون برنامه این است که تعداد وزارتخانه ها به ۱۷ برسد و الان با ادغامی که سال قبل انجام شد و سه وزارتخانه کاسته شد و وزارت ورزش اضافه شد همچنان یک وزارتخانه اضافه داریم و دولت می خواست طبق قانون برنامه عمل کند.
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: در قانون برنامه هم حتما نیامده بود که ادغام شود و با ادغام وزارتخانه ها کم شوند، طرح دیگری در دولت دربارهٔ وزارت ارتباطات مطرح است که این وزارتخانه به یک سازمان مستقل تبدیل و به این صورت اداره شود که این سازمان در سطح ملی خواهد بود .
میر تاج الدینی افزود: یکی از سناریوهایی که هم اکنون در دولت دربارهٔ وزارت ارتباطات مطرح است همین موضوع سازمان شدن آن است و ادغام هم راهکار دیگر است که هر کدام از اینها اگر در دولت نهایی شود پیشنهاد آن به صورت لایحه به مجلس داده خواهد شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.