سند چشم‌انداز تدوین شده فعلی دستاورد اندیشه نخبگان است

فروردین ۱۴۰۳

معاون اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سند چشم انداز تدوین شده فعلی دستاورد اندیشه و فکر بسیاری از نخبگان کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، اعزامی به قشم؛ “شهرام گیل‌آبادی” معاون اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین روز از نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ که ظهر امروز در مرکز رشد بین‌المللی قشم برگزار شد، گفت: باید صراحتا بگویم سند تدوین شده فعلی چشم‌انداز ۱۴۰۴ دستاورد کاری از نخبگان بوده و در بخش‌های مختلف کار جدی و پژوهشی برای آن انجام شده است.

وی افزود: به نظر من درک پارادایم مشخص از چشم‌انداز الزامی است و در این مسیر ما نیازمند همبستگی هستیم.

گیل آبادی تصریح کرد: اگر تصویری از آینده رسانه‌ها در چشم انداز نداشته باشیم با مشکل روبرو می‌شویم، لذا باید فکر خود را دربارهٔ رسانه‌ها در سند ۱۴۰۴ مشخص کنیم.

معاون اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: تمرکز‌زدایی جایگزینی رسانه‌های جمعی به رسانه‌های فردی صف‌آرایی مخاطب رسانه‌ها، حرکت رسانه‌ها از فردی محلی منطقه‌ای به سمت جهانی‌شدن، پیوند شهروند خبرنگار و حرکت آن شهروند شبکه و برداشتن مرزهای جغرافیایی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند رسانه را در چشم‌انداز ۱۴۰۴ با موقعیت قابل توجهی روبرو کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.