سهم سایپا در جایگزینی فرسوده ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 سهم سایپا در جایگزینی فرسوده ها

سهم سایپا در جایگزینی فرسوده ها

گروه خودروسازی سایپا سال گذشته توانست با مشارکت گسترده در اسقاط خودروهای فرسوده به دو روش نقدی و جایگزینی، سهم ۸۶ درصدی را در میان خودروسازان کشور از آن خود کند.

به گزارش ممتازنیوز، گروه خودروسازی سایپا سال گذشته در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده توانست تعداد ۳۸ هزار دستگاه انواع خودرو فرسوده را جایگزین کرده و به تنهایی سهم به سزایی در نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور را بدست آورد.
همچنین از ابتدای طرح های جایگزینی خودروهای فرسوده از پیش از سال ۱۳۸۵ تا کنون گروه خودروسازی سایپا توانسته با مشارکت گسترده در اجرای این طرح ها و ارائه تسهیلات به مشتریان و متقاضیان، حدود ۳۵۵ هزار دستگاه انواع خودروهای سواری، تاکسی و وانت زامیاد را تحویل مشتریان دهد.
بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا از ابتدای اجرای طح های جایگزینی خودروهای فرسوده، ضمن ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان این طرح ها، تعداد حدود ۵۵ هزار دستگاه تاکسی، ۲۶۰ هزار دستگاه انواع خودروهای سواری و بیش از ۴۰ هزار دستگاه وانت زامیاد را به مشتریان تحویل دهد.
گفتنی است سایپا در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور تا انتهای سال ۸۹ توانسته ۴۱ درصد از سهم این طرح را به خود اختصاص دهد و پیش بینی می شود در آینده با ورود محصولات جدید سایپا به سبد تولید، سهم حضور در ناوگان تاکسیرانی کشور برای این گروه خودروسازی مجدداً با رشد قابل توجه مواجه شود.
لازم به ذکر است سایپا ۶۰ میلیارد تومان طی سه سال گذشته از محل این طرح از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت طلبکار است که هنوز نتوانسته این مبلغ را دریافت کند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.