سه ایستگاه سیار کتاب در سطح منطقه ۷ برپا می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

اداره فرهنگی شهرداری منطقه هفت ، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ایستگاه سیار کتاب و مسابقه کتابخوانی در نواحی پنج گانه منطقه ۷ برگزار خواهد نمود .

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه هفت ، این طرح از شانزدهم تا بیست و چهارم آبان  در قالب مسابقه کتاب و کتابخوانی در ۱۱ کتابخانه منطقه۷  و ۳ ایستگاه سیار  با موضوعات مذهبی برگزار خواهد شد .
هادی حسین زاده مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۷ دراین باره گفت:به مناسبت هفته کتاب ما سه ایستگاه سیار راه اندازی نمودیم که شامل ایستگاه بوستان سپیدار در ناحیه دو ، ایستگاه بوستان بهار در ناحیه سه و بوستان امیر شرفی در ناحیه یک از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال می باشند . 
حسین زاده افزود : در این طرح همهی کتابخانه های منطقه هفت به همراه سه ایستگاه سیار با استفاده ازکتاب های دینی و مذهبی بخصوص کتاب باعنوان” از دفتر خاطرات سرزمین غدیر” نوشته” محمد رضا انصاری” ۲۰ سوال مسابقه طرح می نمایندوطی سه روز اقدام به ثبت نام از علاقه مندان تا ۱۰۰نفر خواهند نمود . 
مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۷ اضافه نمود : پس از ثبت نام علاقه مندان یک جلد از کتاب دفتر خاطرات سرزمین غدیر را دریافت نموده و در مدت وقت سه روز به مطالعه آن می پردازند و سپس پس از مراجعه به ایستگاه سیار یا کتابخانه نزدیک محل سکونتشان  فرم پاسخ نامه را پر نموده ودر نهایت در قرعه کشی بین اشخاصی که پاسخ صحیح داده اند شرکت و به سه نفر از آنها جوایز نفیسی اهداء  خواهد شد . 
وی ادامه داد: در هفته کتاب و کتاب خوانی همهی کتابخانه های سطح منطقه هفت ثبت نام خود را به صورت  نیم بها انجام می دهند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.