سه دیدار معوقه از لیگ برتر فوتبال

۰۱م آذر ،

   سه دیدار معوقه از لیگ برتر روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. نتیجه این بازی‌ها هیچ تغییری در صدر جدول ایجاد نمی‌کند. استقلال خیالش بابت صدرنشینی حداقل تا هفته آینده راحت‌ است اما امکان دارد در رده‌های دوم و سوم در جدول تغییرات زیادی رخ بدهد.

 نگاهی به این سه بازی معوقه می‌اندازیم:

راه آهن – مس کرمان؛ راه آهن به رتبه دوم می‌رسد؟

تیم راه آهن بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان شرایط مناسبی در جدول لیگ پیدا کرده است و در صورتیکه پنج‌شنبه هم بتواند برابر مس پیروز شود. تا رده دوم جدول می‌تواند صعود کند به شرط آنکه بیش از دو گل به مس بزنند اما اگر با اختلاف یک گل پیروز شود سومی راه آهن قطعی است و شاگردان دایی جای تراکتورسازی را می‌گیرند. مس کرمان ۱۹ امتیازی هم اگر پیروز شود می‌تواند جای راه آهن را در رده هشتم جدول بگیرد.

سپاهان – گهر دورود؛ مایلی‌کهن به دنبال خلق شگفتی!

تیم سپاهان با شکست خانگی برابر استقلال شانس خود را برای قهرمانی نیم فصل کم کرد با این حال زردپوشان اصفهانی اگر می‌خواهند کورسویی از امید برای قهرمانی‌ در نیم فصل را از دست ندهند باید تیم گهر را شکست بدهند. گهری که مشکلات فراوانی داشته البته با آمدن مایلی‌کهن وضعیت این تیم از نظر فنی بهتر شده است اما مشکلات مالی ظاهرا همچنان پابرجاست. مایلی‌کهن که در اولین دیدارش در لیگ برتر مقابل آلومینیوم شکست خورد، دوست ندارد دومین باخت متوالی‌‌اش را در کمتر ازیک هفته تجربه کند. بنابراین مایلی‌‌کهن برای نباختن به اصفهان می‌رود هرچند دو تیم از نظر بازیکن و مهره به هیچ عنوان قابل قیاس نیستند و روی کاغذ شانس پیروزی سپاهان بیش از ۸۰ درصد است مگر اینکه گهر و مایلی‌کهن شگفتی ساز شوند.

* استقلال – پیکان؛ پیکان سواری قلعه‌نویی

استقلال در نصف جهان توانست با پیروزی مقابل سپاهان نصف جام را تقریبا مال خود کند، با این حال تیم‌های امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر از پیروزی سیر نمی‌شوند. حتی اگر  با یک بازی کمتر در صدر جدول باشند.

شاگردان قلعه‌نویی می‌خواهند با پیکان در صدر جدول بمانند و قهرمانی‌ نیم‌فصل‌شان را قطعی کنند البته پیکان بعد از مدت‌ها توانست ملوان را شکست بدهد و نوار بردهای پیاپی این تیم را قطع کند بنابراین پیکان قطعا در دیدار با استقلال آن تیم از هم پاشیده مقابل پرسپولیس نخواهد بود که شش گل خورد. ویسی تلاش کرده تیمش را از نظر فنی و روحی و روانی بازسازی کند و بعد از برد مقابل ملوان شرایط پیکان بهتر شده است. استقلال در این بازی جواد نکونام را به دلیل اخراج برابر سپاهان در اختیار ندارد.

برنامه این سه دیدار معوقه به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲/۹/۹۱:

استقلال-پیکان، ۱۷:۳۰، ورزشگاه آزادی

راه‌آهن- مس کرمان، ۱۵:۱۵، ورزشگاه اکباتان تهران

سپاهان- گهردورود، ۱۵:۱۵، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.