سوئد با پیروزی به کار خود پایان داد

یک ضربه پنالتی ‘ زلاتان ابراهیموویچ ‘ مهاجم ستاره سوئدی آث میلان پیروزی تیم میزبان را در این دیدار تضمین کرد.

سوئد در دقیقه ۲۳ با گل ‘ اولا تویوونن ‘ که با استفاده از یک اشتباه ‘ برانیمیر آلکسیچ ‘ دروازه بان صربستان به ثمر رسید یک بر صفر از حریف پیش افتاد ولی چهار دقیقه بعد تیم میهمان با یک ضربه سر ‘ نون سوبوتیچ ‘ به توپی که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود نتیجه را مساوی کرد.

با شروع نیمه دوم کنترل سوئد بر توپ و میدان بیشتر شد ولی چندین موقعیت گلزنی را از دست داد.

سرنگون شدن تویوونن در داخل محوطه جریمه صربستان یک ضربه پنالتی نصیب سوئد کرد که ابراهیموویچ در دقیقه ۵۲ پشت توپ قرار گرفت و توپ را به سمت چپ تور دروازه دوخت .

این نتیجه به معنای آن است که سوئد به پشتوانه کسب دو پیروزی در بازیهای دستگرمی و شاید مهمتر از آن با برخورداری از یک ابراهیموویچ کاملا آماده برای گلزنی پا به رقابتهای یورو ۲۰۱۲ می گذارد.

سوئد که پیش از این ایسلند را در یک دیدار تدارکاتی مغلوب کرده بود در گروه چهار یورو ۲۰۱۲ قرار دارد و باید با اوکراین یکی از دو میزبان رقابتها ، فرانسه و انگلیس برای صعود از این گروه رقابت کند.

در پایان این دیدار ، ابراهیموویچ گفت :’ ما امروز مقابل تیم خوبی بازی کردیم . آنان عرصه را بر ما تنگ کردند. ولی به هرحال ما موفق شدیم پیروز شویم و به خوبی این کار را انجام دادیم . اکنون وقت پیروزیهای جدی تر است . ‘

مترجمام ۱۴۰۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۸۷۱۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.