سود۵۰ میلیون دلاری ازاجلاس عدم‌تعهد

معاون گردشگری کشور میانگین درآمد ارزی حاصل از حضور مهمانان اجلاس سران عدم تعهد در ایران را برای گردشگری ۵۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: هتل‌های میزبانی که خدماتشان را ارتقا دهند به صورت ارز و دلار می‌توانند هزینه اقامت بگیرند.

فارس : منوچهر جهانیان درباره اجلاس سران عدم تعهد که از پنجم تا دهم شهریور با حضور سران ۱۲۰ کشور جهان در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۲۱ هتل و هتل آپارتمان در تهران با ظرفیت ۳ هزار و ۵۳۳ اتاق و سوئیت با گنجایش ۶ هزار و ۶۵۲ تخت در اختیار مهمانان این اجلاس قرار خواهد گرفت.

وی افزود:  علاوه بر هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانسراهای مجموعه‌های دولتی و مهمانسرای نهاد ریاست‌جمهوری در سعدآباد نیز پذیرای مهمانان اجلاس خواهند بود.

معاون گردشگری کشور تصریح کرد: در این مدت هیچ‌گونه افزایش نرخ اقامت نخواهیم داشت اما هتل‌هایی که به لحاظ کمی و کیفی سطح خدماتشان را ارتقا دهند، می‌توانند به‌صورت ارز و دلار وجوه خود را دریافت کنند.

جهانیان میزان سود حاصل از این اجلاس را برای گردشگری ایران بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در بحث اقامت اعلام کرد.

به گفته وی میانگین درآمد ارزی این اجلاس در مجموع ۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

معاون گردشگری کشور گفت: علاوه بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در حاشیه اجلاس سران عدم تعهد، تورهای گردشگری تهران، اصفهان، شیراز و شهرهای زیارتی برای مهمانان برگزار می‌شود.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.