سود گردشگری ایران از اجلاس عدم‌ تعهد

عاون گردشگری کشور میانگین درآمد ارزی حاصل از حضور مهمانان اجلاس سران عدم تعهد در ایران را برای گردشگری ۵۰ میلیون دلار اعلام کرد.

ممتازنیوز به نقل از  فارس: معاون گردشگری کشور میانگین درآمد ارزی حاصل از حضور مهمانان اجلاس سران عدم تعهد در ایران را برای گردشگری ۵۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: هتل‌های میزبانی که خدماتشان را ارتقا دهند به صورت ارز و دلار می‌توانند هزینه اقامت بگیرند.

منوچهر جهانیان درباره اجلاس سران عدم تعهد که از پنجم تا دهم شهریور با حضور سران ۱۲۰ کشور جهان در تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۲۱ هتل و هتل آپارتمان در تهران با ظرفیت ۳ هزار و ۵۳۳ اتاق و سوئیت با گنجایش ۶ هزار و ۶۵۲ تخت در اختیار مهمانان این اجلاس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: علاوه بر هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانسراهای مجموعه‌های دولتی و مهمانسرای نهاد ریاست‌جمهوری در سعدآباد نیز پذیرای مهمانان اجلاس خواهند بود.

معاون گردشگری کشور تصریح کرد: در این مدت هیچ‌گونه افزایش نرخ اقامت نخواهیم داشت اما هتل‌هایی که به لحاظ کمی و کیفی سطح خدماتشان را ارتقا دهند، می‌توانند به‌صورت ارز و دلار وجوه خود را دریافت کنند.

جهانیان میزان سود حاصل از این اجلاس را برای گردشگری ایران بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در بحث اقامت اعلام کرد.

به گفته وی میانگین درآمد ارزی این اجلاس در مجموع ۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

معاون گردشگری کشور گفت: علاوه بر برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در حاشیه اجلاس سران عدم تعهد، تورهای گردشگری تهران، اصفهان، شیراز و شهرهای زیارتی برای مهمانان برگزار می‌شود.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۰ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اجلاس عدم‌ تعهد, سود گردشگری, سود گردشگری ایران


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.