سوزاندن پیراهن‌ گوتسه+عکس

۰۶اردیبهشت،

۴۸ساعت پس از اعلام انتقال ماریو گوتسه از دورتموند به بایرن مونیخ , هواداران متعصب دورتموند نسبت به این انتقال واکنش منفی ارائه دادند و پوستر ها و پیراهن های این بازیکن را به آتش کشیدند.

ممتازنیوز: بوروسیا دورتموند شب قبل موفق شد با نتیجه ۴ بر یک رئال مادرید را با شکست بدرقه کند.

قبل از این دیدار هواداران متعصب بوروسیا دورتموند در واکنش به انتقال هافبک تیمشان به بایرن مونیخ باآتش کشیدن پیراهن و پوسترهای این بازیکن، گوتسه را پول پرست نامیدند.

هر چند یورگن کلوپ خواستار رفتار منطقی هواداران نسبت به انتقال این بازیکن از دورتموند به بایرن مونیخ شد اما هواداران افراطی دورتموند در بازی این تیم با بایرن مونیخ، هر زمان این بازیکن صاحب توپ می شد با سوت‌های ممتد اعتراض خود را نسبت به این انتقال نشان دادند. حتی زمانی که رئال مادرید با نتیجه ۴ بر یک از رئال مادرید جلو بود.

   

هواداران این تیم همچنین با پلاکاردهایی از جمله Gotze raus به معنای گوتسه برو خارج خواستار خروج این بازیکن شدند.

اوج این اتفاقات زمانی بود که گوتسه در دقیقه ۹۰ پس از پیروزی تیمش با چشمان گریان و با حفاظت نیروی‌های پلیس از ورزشگاه خارج شد.

پس از اینکه مشخص شد گوتسه قرار است در تابستان با ۳۷ میلیون یورو از دورتموند راهی بایرن مونیخ شود، هواداران دورتموند پیراهن‌ها و پوسترهای این بازیکن را به آتش کشیدند.

واکنش‌ها نسبت به انتقال ماریو گوتسه از دورتموند به بایرن مونیخ به حدی بود که برادر کوچک ماریو گوتسه در مدرسه نیز بی نصیب از این واکنش‌ها نبود و با القاب خائن و پول‌پرست مورد اهانت قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.