سولماز عباسی: انرژی ام را ذخیره کردم

بانوی روئینگ سوار ایران در بازی‌های المپیک با مهم دانستن رقابت بعدی‌اش در لندن ابراز امیدواری کرد، به فینال گروه C صعود کند.

 

سولماز عباسی پس از رقابت در مرحله یک چهارم نهایی روئینگ زنان اظهار کرد: حریفانم در این مرحله بسیار قدرتمند بودند. با توجه به این قرعه سعی کردم به گونه‌ای پارو بزنم که برای مرحله نیمه‌نهایی گروه‌های C و D انرژی داشته باشم. رقابت بعدی من بسیار مهم است و باید برای آن مسابقه انرژی بیشتری صرف کنم. به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌ای که با مربی داشتم، کمی سبک‌تر پارو زدم.

وی ادامه داد: حریفانم در این مرحله فوق‌العاده‌ قدرتمند بودند، می‌خواستم برابر آنها عملکردی قابل قبول داشته باشم و به همین دلیل سعی کردم در کنار حفظ انرژی به خوبی نیز پارو بزنم، اما رکوردم در این مرحله خیلی خوب نبود.

وی در پاسخ به سوالی درباره دلیل رکورد پایینش در این مرحله گفت: به دنبال توجیه و دلیل برای این نتیجه‌ نیستم، اما شرایط آب‌وهوایی امروز در لندن متفاوت بود. باد از کنار زیاد و آب در لاین ما مواج شده بود. همین موارد بر عملکرد من نیز تاثیر گذاشت و باعث شد تا رکورد پایین‌تری بزنم. تمام سعی‌ام را می‌کنم تا به فینال C صعود کرده و نتیجه‌ قابل قبولی را به دست بیاورم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۷ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بانوی روئینگ سوار ایران, سولماز عباسی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.