سومین جشنواره ملی علم تا عمل برگزار می شود

بنابر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تجاری سازی فعالیت های فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ ۱۳ شهریور به بر پایی جشنواره ملی علم تا عمل می پردازد.

مهندس حسین صابری معاون توسعه فناوری پارک پردیس در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل زنجیره علم و فناوری و تجاری سازی فعالیت های فناوری به اهتمام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلی امام خمینی ره از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ شهریور سال جاری به مناسبت هفته دولت سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا علم را برگزار می کند.
 
وی افزود: در این جشنواره طبق فراخوان به ارزیابی و رتبه بندی طرح ها پرداخته و دستاوردهای مراکز پژوهشی دولتی و شرکت های دانش بنیان غیر دولتی طبق رتبه بندی دراین جشنواره حضور به عمل می آورند.
 
وی تصریح کرد: تعداد سهمیه استان تهران در معرفی و نمایش طرح های برتر ۱۰۰ طرح که از این تعداد طرح های برتر، واجد دریافت جایزه جشنواره که تسهیلات تجاری سازی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است برخودار می شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: صاحبان طرح های فناورانه که در بخش خصوصی و دولتی در صورت تمایل برای حضور در جشنواره می توانند طرح های خود را از طریق سایت www.fe.stivxl.isti.ir حداکثر تا تاریخ هفدهم مرداد به دبیر خانه جشنواره ارسال و اطلاعات تکمیلی را از طریق سایت فن بازار ملی ایران به آدرس www.techmart.ir ارسال نمایند./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.