سومین جشنواره و نمایشگاه دنیای تغذیه وسلامت خانواده برگزار می شود

به گزارش دبیرخانه جشنواره دنیای تغذیه وسلامت خانواده: این جشنواره ونمایشگاه با هدف توجه ویژه خانواده ها به تغذیه سالم و محصولات سلامت محور از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ بهمن سالجاری در مرکز نمایشگاههای کانون تهران برگزار خواهد شد.
علی زندی مدیر روابط عمومی جشنواره با اعلام خبر فوق افزود: این جشنواره و نمایشگاه با همکاری دست اندرکاران حوزه تغذیه،بهداشت و سلامت و با حضور فعالان بخش های تولیدی و خدماتی، تلاش خواهد کرد تا نقش تاثیر گذار تغذیه سالم را در خانواده بعنوان یک جامعه کوچک به خوبی ایفا نماید.
زندی افزود:آموزش و اطلاع رسانی مناسب زمانی تاثیرگذار خواهد بود که بتواند تغییر رفتار و استفاده از الگوی مناسب تغذیه را در زندگی مصرف کننده شکل دهد که به تبع آن شاهد جامعه سالم با مشارکت کلیه گروه های مختلف خواهیم بود.
وی هدف از برگزاری اینگونه جشنواره ها را آموزش و تغییر رفتار مصرف کننده برای داشتن یک زندگی سالم عنوان کرد و یادآور شد: اگر با ارائه راهکارهای‎ هدفدار و برنامه ریزی شده بتوانیم در اشاعه فرهنگ مصرف غذای سالم درست قدم برداریم شاهد نتایج مثبت آن در بخش کلان جامعه خواهیم بود.
زندی گفت: با اشاره به اینکه شعار امسال جشنواره ” مشارکت عمومی برای جامعه سالم ” نامگذاری شده است بیان داشت: سلامت و تغذیه سالم جزء لاینفک زندگی خانواده ها می باشد و همه اقشار جامعه را شامل می‎شود و هر فرد و خانواده ای که زندگی سالم همراه با تغذیه سالم داشته باشد یقیناَ سلامت و طول عمر بیشتری را خواهند داشت.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره ۴-۷۷۵۱۵۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.