سومین جلسه شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی برگزار شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

سومین جلسه شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی با هماهنگی مرکز تجارت جهانی ایران، با حضور نیمی از اعضای شورا به میزبانی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر ایسنا، در این جلسه، پس از استماع نظرات اعضاء شورا درارتباط با دستور کار جلسه و نحوه برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی، مواردی از جمله وقت، مکان، مدت وقت برگزاری همایش (یکروزه و یا چند روزه)، داخلی و یا بین المللی بودن همایش و موضوعات قابل طرح در همایش، تصمیماتی اتخاذ شد.

طبق این گزارش تفسیری، تاکنون رؤسای اتاقهای تهران و ایران در هیچیک از جلسات قبل این شورا شرکت نکرده‌اند.

این گزارش تفسیری می افزاید: طبق تصویب اعضاء شورا، مقرر شده تا از این تاریخ به بعد اطلاع رسانی دقیق و منظمی در ارتباط با مفهوم اقتصاد مقاومتی، نقش و وظیفه بخش خصوصی و همچنین اهداف همایش اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی از طریق صدا و سیما آغاز شود.

همچنین طبق تصویب اعضاء شورا قرار بر این شد تا در بعضی از جلسات آتی این شورا تعدادی از مدیران عامل شرکتهای برتر و مالک برند داخلی جهت همفکری با اعضاء شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی انتخاب و به منظور مشارکت در جلسات رسماً دعوت شوند.

اولین جلسه شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی به میزبانی مرکز تجارت جهانی ایران، جلسه دوم به میزبانی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، جلسه سوم به میزبانی سازمان صدا و سیما و جلسه آینده شورا نیز ۱۰ روز دیگر به میزبانی یکی دیگر از اعضاء حقوقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.