سومین دوره رقابتهای بین المللی اسکواش جام میلاد درگرگان برگزارمی شود

به گزارش ایرنا، ‘احمد تجری’ امروز در جمع خبرنگاران در این خصوص افزود: این رقابتها از ۲۷ تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، محل برگزاری این رقابتها در خانه اسکواش گرگان واقع در شهرک ویلاشهر می باشد.

وی ادامه داد: تفاوت این دوره با دو دوره گذشته در این است که این رقابتها با توجه به حضور سال گذشته ‘عبدالعزیز العبادی’ نائب رئیس فدراسیون آسیا در تقویم فدراسیون جهانی به ثبت رسید که بر همین اساس، این رقابتها هر ساله در گرگان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ثبت جهانی این رقابتها، اکنون ۱۷ ورزشکار رنکینگ دار از کشورهای پاکستان، کویت، عراق، اردن و لبنان در آن حضور خواهند داشت، ضمن این که ۱۰ ورزشکار گلستانی به همراه تیم های ملی بزرگسالان و نوجوانان کشور نیز در این پیکارها حضور می یابند.

تجری افزود: این رقابتها به عنوان PSA (انجمن رقابتهای حرفه ای مردان) به ثبت رسیده و جایزه امسال که با حمایت مالی شرکت مخابرات استان گلستان برگزار خواهد شد، ۵ هزار دلار می باشد.

دبیر هیئت اسکواش گلستان اظهار داشت: PSA بودن این رقابتها در کنار جایزه آن ، انگیزه ورزشکاران را بالاتر بوده و بدون شک در سال های آتی شاهد حضور برترین های جهانی این رشته در این رقابتها خواهیم بود.

به گفته تجری، نائب رئیس فدراسیون آسیا نیز در رقابتهای امسال حضور خواهد یافت و فرصت مناسبی است که بتوانیم، مرکز اسکواش غرب آسیا را در گلستان قرار دهیم.

وی یادآور شد: از کشور کویت ۵ نفر، پاکستان ۳ نفر، اردن ۲ نفر، عراق ۶ نفر و لبنان نیز با یک اسکواش باز در این رقابتها حضور می یابد.

وی اضافه کرد: برای حضور در این رقابتها، افراد دیگر در یک جدول پیش مقدماتی می توانند تا ۲۵ تیر ماه خود را به مسئولین برگزاری معرفی کنند که پس از پیکارهای جدول پیش مقدماتی، نفرات برتر در جدول اصلی قرار خواهند گرفت.

۷۴۶۷/۶۰۱/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۸۹۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.