سومین کنگره بین‌المللی «پوششهای خودرویی»

۲۰م آذر ،

سومین کنگره بین‌المللی «پوششهای خودرویی»

سومین کنگره بین‌المللی «پوشش‌های خودرویی»، ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر منوچهر خراسانی، دبیر علمی کنگره با اشاره به برگزاری این کنگره از سوی پژوهشگاه صنعت رنگ اظهار کرد: اولین و دومین دوره این کنگره از سوی پژوهشگاه صنعت رنگ برگزار و از سال دوم به بعد متولی برگزاری آن به انجمن علمی رنگ ایران محول شد.وی افزود: با مذاکرات انجام شده، مقرر شد این کنگره هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار شود که امسال انجمن رنگ میزبانی برگزاری این کنگره را به پژوهشکده رنگ و پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر واگذار کرد.

خراسانی یادآور شد: در این دوره ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که ۱۵ درصد آن‌ها از سوی هیات داوران پذیرفته نشده است و ۲۰ درصد از مقالات پذیرفته شده به صورت شفاهی و مابقی نیز به صورت پوستر ارائه می شوند.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی پوشش‌های خودرویی گفت: سخنرانانی از کشورهای آمریکا، آلمان و کانادا در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری کنگره را بررسی فناوری‌های نوین در زمینه‌های سیستم‌های مختلف رنگ عنوان و خاطرنشان کرد: از این رو در کنگره پوشش‌های خودرویی در خصوص پرایمرها، لایه‌های الکترو دیپوزیشن یا DE، آماده‌سازی سطوح، لایه‌های میانی، لایه شفاف رویه، سیستم‌های پساب و تخلیه لجن رنگ شرکتهای خودرویی بحث و بررسی خواهد شد.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی پوشش‌های خودرویی از استقبال خوب بخش صنعت از این کنگره خبر داد و اضافه کرد: ۵۰ درصد مقالات ارسال شده از بخش صنعت بوده است.

وی ادامه داد: در این دوره از کنگره معیارهایی همچون جالب بودن مقاله، زمان‌بندی مناسب، تسلط سخنران، پاسخ به سوالات، کیفیت پاورپوینت و استاندارد بودن پوسترها برای انتخاب مقالات و پوسترهای برتر در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، بر اساس این معیارها سه مقاله و سه پوستر برتر انتخاب و معرفی خواهد شد.

خراسانی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره این کنگره، توضیح داد: چهارمین دوره کنگره پوشش‌های خودرویی دو سال آینده به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

دوشنبه ۲۰ آذر   ۱۴:۳۰

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.