سومین کنگره بین المللی “صدای پای آب” برگزار می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سومین کنگره بین المللی یادواره شاعر و نقاش معاصر “سهراب سپهری” با عنوان “صدای پای آب” روز شنبه ششم آبان ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه هنر تهران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه حفظ آثار و نشر افکار سهراب سپهری؛ سومین کنگره بین المللی یادواره شاعر و نقاش معاصر “سهراب سپهری” با عنوان “صدای پای آب” با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی یونسکو و دانشگاه هنر و از سوی “موسسه حفظ آثار و نشر افکار سهراب سپهری” به مناسبت هشتاد و چهارمین سالگرد تولد این شاعر و نقاش معاصر برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش؛ این کنگره در چهار بخش سخنرانی مسئولان، تقدیر از دوستان پرتغالی سهراب، ارائه مقالات تخصصی صاحب نظران و اهدای لوح و جوایز به آثار برتر و با حضور مهمانان صاحب نامی چون مهدی قراچه داغی، استاد احمد اسفندیاری، مشفق کاشانی، محمدعلی زم، فاطمه راکعی و دیگر اساتید دانشگاه و صاحبان اندیشه برگزار می شود.
همچنین؛ سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد رضا سعید آبادی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو، معاون فرهنگی یونسکو، فردوس حاجیان، محمد ابراهیم جعفری و عباس مشهدی زاده از دیگر مهمانان حاضر در این کنگره هستند.
گفتنی است؛ سومین کنگره بین المللی “صدای پای آب” شنبه ششم آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل تالار فارابی دانشگاه هنر تهران به نشانی چهارراه ولیعصر (عج)، روبه روی بزرگمهر برگزار می شود. /ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.