سونی و عرضه گوشی ضد آب و گرد و خاک

۰۷اردیبهشت، خبرگزاری‌ها- گوشی هوشمند تازه سونی با نام Xperia ZR با نمایشگر ۷۲۰ پیکسلی، پردازنده چهار هسته‌‌ای، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و با قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک روانه بازار می‌شود.

پایگاه خبری Xperiablog اطلاعات تازهی از شرکت سونی به‌دست آورده که بر اساس آن می‌گوید این شرکت ژاپنی به‌زودی گوشی هوشمند تازه خود را با نام Xperia ZR، با نمایشگر ۷۲۰ پیکسلی، پردازنده چهار هسته‌‌ای، دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی و به صورت ضدآب و ضدگرد و خاک روانه بازار می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند Xperia ZR سونی در بسیاری از زمینه‌ها شبیه به Xperia Z یعنی بهترین گوشی سونی ساخته شده و یک پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای با توان ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است.

این گوشی هوشمند شامل ۲ گیگابایت رم و دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS می‌شود در یک از زمینه از Xperia Z بهتر است. نکته‌ای که این محصول را نسبت به Xperia Z ارجح می‌کند، پشتیبانی از استاندارد IP58 است که با این قابلیت شما گوشی Xperia ZR را می‌توانید تا عمق یک و نیم متری برای مدت زمان طولانی زیر آب ببرید. این محصول همچنین در مقابل ورود گرد و غبار هم ایمن است.

نمایشگر این گوشی هوشمند تازه تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری پرتوان ۲۳۰۰ mAh اشاره کرد. وزن این گوشی هوشمند ۱۴۰ گرم است و هنوز به درستی مشخص نیست سونی چه زمانی آن را روانه بازار می‌کند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.