سوپرمارکت خدمات مالی بانک اقتصادنوین گسترش می یابد

۲۰م آذر ،

سوپرمارکت خدمات مالی بانک اقتصادنوین گسترش می یابد | چاپ |
دوشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۶:۰۲

بینا- به منظور گسترش سوپرمارکت خدمات مالی و هم‌افزایی با شرکت‌های تابعه تفاهم‌امه همکاری فی‌مابین بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین و شرکت لیزینگ اقتصادنوین منعقد شد.
به گزارش بینا، بر اساس این تفاهم شرکت لیزینگ اقتصادنوین تسهیلات لازم را برای خرید انواع کالاهای سرمایه‌‌ای مصرفی بادوام مشتریان معرفی شده از سوی بانکداری اختصاصی شامل خودروهای سبک و سنگین، ماشین‌آ‌لات، تجهیزات و لوازم کار صنایع تولیدی و خدماتی، خرید کالاهای مصرفی بادوام در قالب عقود اجاره و فروش اقساطی و لیزینگ مالی در چارچوب قوانین و مقررات دستورالعمل‌های ذیربط بانک مرکزی جمهوری اسلامی را تامین خواهد کرد.
بر اساس تفاهم‌نامه شرکت لیزینگ اقتصادنوین، خدمات مهندسی فروش (مشاوره، نظارت، خرید و فروش)، پروژه‌های ساختمانی نیز به مشتریان ارایه خواهد شد ضمن اینکه این شرکت تسهیلات خرید دفاتر کار به مشتریان بانکداری اختصاصی اعطا خواهد کرد.
لازم به ذکر است شرکت لیزینگ اقتصادنوین به منظور تداوم و استمرار همکاری‌های دو جانبه در هنگام عقد قرارداد با مشتریان معرفی شده از سوی بانکداری اختصاصی، تخفیفات ویژه خود را در قراردادهای منعقده با مشتریان بانکداری اختصاصی اعمال خواهد کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.