سوژه استقلال وارد تهران شد + عکس

فتح‌الله‌زاده به همراه برخی از مسئولان فوتبال امشب عازم مالزی می‌شود.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

ممتازنیوز: خبر پیوستن کاپیتان تیم ملی به استقلال قدم به قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. جواد نکونام بامداد امروز به ایران بازگشت و پس از تماس تلفنی با مدیرعامل استقلال در یک قدمی پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران قرار گرفت.

 نکونام در یک‌ قدمی استقلال

 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که به صورت رسمی از باشگاه اوساسونا اسپانیا جدا شده است، بامداد امروز (یکشنبه) به تهران بازگشت. وی به صورت تلفنی با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت‌وگو کرد که این گفت‌وگوها، روند مثبتی به خود گرفت.

به دلیل اینکه فتح‌الله‌زاده به همراه برخی از مسئولان فوتبال امشب عازم مالزی می‌شود، جواد نکونام نتوانست به صورت حضوری با مدیرعامل آبی‌پوشان مذاکره کند. با این اوصاف، نکونام و فتح‌الله‌زاده مذاکرات مثبتی را انجام دادند و به نظر می ‌سد روند پیوستن کاپیتان تیم ملی فوتبال به جمع آبی‌ها سرعت بیشتری گرفته است.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران نیز روند مذاکرات با جواد نکونام را مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد، این بازیکن به زودی آبی‌پوش شود. نکونام به عنوان بازیکن ازاد تا اول مردادماه فرصت دارد با استقلال قرارداد امضا کند.

منبع:ایرنا

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, استقلال تهران, تهران, سوژه استقلال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.