سوژه «پسران مهتاب» برای زمان حال قدیمی نشده است

۲۷خردادماه،

سحر زکریا در گفت و گو با سینماپرس در مورد فعالیت های امروزش گف: مثل بسیار از همکارانم فعلا دوران بیکاری را می گذرانم هرچند تعدادی پیشنهاد برای کار در سریال تلویزیونی داشتم که به توافق نرسیدم.

 

وی که آخرین کار تصویری اش سریال «میلیاردر» از شبکه یک سیما بود در مورد سبب کم کاری اش توضیح داد: اگر الان حضورم کمتر شده است به سبب این است که کار ساخته نمی شود و کلا کارهای سینمایی و تلویزیونی کم شده اند.

 

بازیگر «قهوه تلخ» سبب عدم همکاری اش را با پروژه بعدی کارگردان این سریال شبکه نمایش خانگی را اینگونه بیان کرد: مشکلی وجود نداشت تنها من در هنگام آغاز فیلمبرداری «ویلای من» مشغول بازی در سریال «میلیاردر» بودم و نتوانستم همکاری کنم.

 

این بازیگر که «زنان ونوسی مردان مریخی» آخرین کار سینمایی وی محسوب می گردد در مورد حضور دوباره اش بر پرده سینما خبر داد: فیلم «پسران مهتاب» که ۱۳ سال پیش بازی کردم قرار است بالاخره اکران شود.

 

وی در مورد تطبیق موضوع این فیلم با زمان حاضر تصریح کرد: من هم خودم در ابتدا تعجب کردم اما بعد به این نتیجه رسیدم که موضوع فیلم قدیمی نشده است و می تواند بعد از ۱۳ سال موضوعیت داشته باشد. در کل به نظرم فیلم خوبی از کار درآمده است.

 

زکریا در مورد زمان اکران «پسران مهتاب» گفت: احتمالا قرار است به زودی و در همین دولت اکران شود. یک سری سکانس ها را دوباره تکرار کردیم و دارد دوباره مونتاژ می گردد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.