” سوگ رمضان” در شب های قدر

برنامه جشن رمضان در ایام شهادت حضرت علی ( ع) و شب های قدر با ویژه برنامه ای متفاوت بر روی آنتن می رود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، محمد قنبری تهیه کننده برنامه جشن رمضان با بیان این مطلب گفت: برنامه جشن رمضان در شب های قدر با نام سوگ رمضان از شبکه تهران پخش می شود و آیتم های بزرگان رمضان ، رهیافتگان و گزارش از خانواده های نیازمند متناسب با این ایام تهیه و تولید شده است.
قنبری ادامه داد: سخنرانی مذهبی حجت الاسلام شجاعی ، مداحی و دعوت از خوانندگان مذهبی از دیگر برنامه سوگ رمضان در ایام لیالی قدر است.

خورشید عدالت ویژه برنامه شب های قدر
” خورشید عدالت ” عنوان ویژه برنامه زنده شب های قدر از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران است که  از ساعت ۲:۳۰ بامداد تا اذان صبح بر روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی شبکه تهران ،  برنامه خورشید عدالت به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و نویسندگی مهدی رستمی  در شب های ۱۹ ، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان با اجرای مجید یراق بافان به مدت ۱۲۰ پخش می شود.
بنا براین گزارش ، دکتر محمد حسین رجبی دوانی در شب های ۱۹ و ۲۱ رمضان با موضوع شب قدر و عدالت امیرالمومنین علی علیه السلام و نیز فضیلت شب های قدر به ایراد سخنرانی می پردازد ونیز حجت الاسلام والسملین ابوالقاسم شجاعی نیز در شب ۲۳ماه رمضان در خصوص شب قدر سخنرانی خواهد کرد. همچنین حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر روز جمعه ۲۰ مردادماه از ساعت ۱۱ صبح تا اذان ظهر با موضوع شهادت حضرت علی ( ع) سخنرانی می کند.
بنا بر این گزارش ،  تهیه گزارش مردمی از مساجد شهر تهران و گفت  و گو با شهروندان در خصوص شب قدر و عدالت امیرالمومنین ( ع) ، پخش سخنان مقام معظم رهبری ، آیت الله جوادی آملی ، مرحوم مجتهدی تهرانی ، دعای مسجد کوفه ، دعای سحر، روضه خوانی حاج منصور ارضی ، گفت وگو با کریم خانی مداح اهل بیت ( ع) و…. از میان برنامه خورشید عدالت در شب های قدر خواهد بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.