سوگ یاران در «تمنا»

۲۱م دیماه ،

جام جم آنلاین: برنامه «تمنا» این هفته با ویژه برنامه رحلت پیامبر اعظم و شهادت امامان حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به طور مستقیم از مشهد مقدس به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می گردد.

برنامه «تمنا» این هفته، پنجشنبه ۲۱ دی ماه به مناسبت رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و امام حسن مجتبی (ع) به طور مستقیم از مشهد مقدس با حضور «حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری» از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می گردد.

همچنین«تمنا» جمعه ۲۲ دی ماه به مناسبت شالروز شهادت جانگداز امام رضا (ع) با حضور «حجت الاسلام و المسلمین پناهیان» تقدیم عاشقان و دلسوختگان آن حضرت می گردد.

ویژه برنامه های «تمنا»، شامل بخش هایی از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی، تواشیح و گزارشات مردمی از زائران پیاده عازم مشهد و… می باشد.

لازم به ذکر است که این ویژه برنامه با اجرای محمد رحمان نظام اسلامی و تهیه کنندگی محسن رنگینی پنجشنبه و جمعه از ابتدای بامداد تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می گردد.

«ضریح آسمانی» ویژه ۲۸ صفر

ضریح آسمانی» عنوان برنامه ترکیبی ست که به مناسبت ۲۸ صفر به طور زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

این ویژه برنامه شامل بخش های مختلفی از جمله بحث کارشناسی، مداحی و آیتم های کوتاه و … می باشد.

«ضریح آسمانی» جمعه ۲۲ دی و شنبه ۲۳ دی از ساعت ۹ الی ۱۲ مهمان خانه های بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می باشد.

تله فیلم «جاده»  

تله فیلم جاده، روز جمعه ۲۱ دی ماه تقدیم بینندگان محترم شبکه قرآن و معارف سیما می گردد.

در این تله فیلم هشت نفر با داستان های متفاوت سوار بر اتوبوس به سمت اتوبوس به سمت حرم امام رضا (ع) راهی می شوند. در مسیر با بازگشت به قبل زندگی این هشت نفر به تصویر کشیده می گردد.

کارگردانی این تله فیلم نیما اقلیما و تهیه کنندگی آن بر عهده نوید محمودی است. از جمله بازیگرانی که در این تله فیلم به ایفای نقش پرداخته اند را می توان مریم بوبانی، محمد حاتمی و … نام برد.(پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.