سید حسن نصرالله : خون بر شمشیر پیروز شد

۰۳م آذر ،

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار ؛  سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در جنوب بیروت تاکید کرد:جنبشهای مقاومت توانستند در برابر رژیم صهیونیستی توازن رعب و وحشت ایجاد کنند.

دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه جمعه با ابراز امیدواری برای بازسازی ویرانیهای نوارغزه در سخنرانی خود تاکید کرد: مقاومت اسلامی پس از جنگ اخیر در آستانه پیروزی های بزرگ و ویژه ای قرار گرفته است.

 نصرالله تصریح  کرد:البته این مقاومت نبود که آغاز جنگ علیه اسرائیل بود، بلکه رژیم صهیونیستی این جنگ را آغاز کرد. مقاومت اسلامی با وجود از دست دادن یک شهید بزرگوار توانست به خوبی مقاومت کند.

وی افزود: جنبشهای مقاومت در منطقه دیگر به اشخاص وابسته نیستند. جنگ اخیر ثابت کرد که توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی از بین رفته و نیروی هوایی این رژیم نیز توان پیروزی در نبرد را ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد رژیم صهیونیستی به اهداف اعلام شده اش نیز نرسید و این جنگ نشان داد نیروی هوایی اسرائیل قادر نیست جنگ را از هوا یکسره کند.

 سید حسن نصرالله اظهار داشت: به مقاومت، مردم فلسطین و همه کسانیکه از مقاومت برای پیروز شدن آن حمایت کردند این پیروزی را تبریک می گویم. بعضی ها می باشند که نمی خواهند پیروزی مقاومت را بپذیرند. رژیم صهیونیستی حتی به اهدافی که اعلام کرده بود نرسید. جنبشهای مقاومت مبتنی بر اشخاص نست هرچند که جایگاه آنها مهم باشد. پس از تجاوزگری دشمن به غزه توان بازدارندگی آن ضعیف شد. هدف مقاومت به شکست کشاندن اهداف دشمن است و بلکه در این جنگ بزرگ تر از آن را کسب کرد. در حمله به غزه مشخص شد که دشمن چه میزان از رویارویی زمینی وحشت دارد. بسیار حائز اهمیت است که مقاومت در غزه توانست هر روز دویست موشک شلیک کند.

اعتماد مردم فلسطین به مقاومت افزایش یافت در حالیکه اعتماد اسرائیلی ها به دولتشان کاهش یافت. این جنگ نشان داد که نیروی هوایی اسرائیل قادر نیست جنگ را از هوا یکسره کند. نه حمایت های بین المللی و نه نیروهای مسلح اسرائیل دیگر نمی تواند از اسرائیل حمایت کند، از این رو، به مذاکره و گفتگو روی آورد. پیروزی مقاومت نه تنها در سطح به شکست کشاندن اهداف تجاوزگری بود بلکه توانست شروطش را نیز به دشمن تحمیل کند.

دبیرکل حزب الله لبنان  ضمن اشاره به جنایات همه جانبه رژیم صهیونیستی برضد مردم بی دفاع فلسطین ، گفت: اکنون می توانم با شفافیت کامل و اطمینان بگویم بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد. اکنون ما در برابر پیروزی واقعی قرار داریم. 


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.