سید صالحی: باید آمادگی‌ام را حفظ کنم

۱۷م دیماه ،

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رابطه با پیروزی سه بر یک مقابل مس کرمان، اظهار کرد: لطف خداوند بود که در مقابل مس که یکی از تیم‌های خوب امسال است، سه امتیاز را کسب کرده و با دست پر به تبریز باز گردیم.

بازیکن تراکتورسازی دربارهٔ نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و سیر صعودی این تیم در جدول رده‌بندی، گفت: نیم فصل دوم هر بازی برای خود یک فینال است و تا انتهای فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است، ولی ان‌شاءالله ما باید به فکر بازی‌های خودمان باشیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم. تمام زحماتمان را به کار خواهیم بست تا ان‌شاءالله به لطف خداوند با کسب مقام خوب مردم و هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.

سید صالحی دربارهٔ بازی با راه‌آهن تصریح کرد: تیم راه‌آهن با سرمربیگری آقای دایی یکی از بهترین تیم‌ها است. تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با حضور هواداران پرشورمان سه امتیاز را کسب کنیم.

وی دربارهٔ حضور تراکتورسازی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، بیان کرد: تیم‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، بهترین تیم‌های کشورشان می باشند و به نظرم ما در گروه آسانی قرار نگرفته‌ایم و تیم‌های الشباب و الجزیره از بهترین تیم‌های امارات و عربستان می باشند. باید با قدرت تلاش کنیم تا نماینده خوبی برای مردم تبریز و ایران باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.