سیمافیلم نامزد دریافت ۱۳ جایزه از جشنواره فیلم مقاومت

سیمافیلم نامزد دریافت ۱۳ جایزه از جشنواره فیلم مقاومت

جام جم آنلاین: مرکز سیمافیلم در پنج رشته نامزد دریافت ۱۳ جایزه از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، در بخش آثار ویدئویی این جشنواره سیدمحمد بهشتی برای  فیلم «ترم زمستانی»، محمدحسین زینالی برای فیلم «دست‌ها نگاه می‌کنند» و آرش برهانی برای «پلاک ۷ کوچه پاییز» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه شدند.

همچنین رضا بهشتی برای «ترم زمستانی»، علی شاه‌حاتمی برای فیلم «ژنرال» و ابراهیم شیبانی برای «دست‌ها نگاه می‌کنند» به‌عنوان نامزد بهترین کارگردانی معرفی شدند.

در بخش بهترین بازیگر مرد نیز سعید پورصمیمی برای «دست‌ها نگاه می‌کنند»، هومن سیدی برای  «ترم زمستانی» و میلاد کی‌مرام برای «ژنرال» نامزد دریافت جایزه شدند.

در بخش بهترین بازیگر زن نیز شیرین بینا برای بازی در تله‌فیلم «شهربانو» به‌عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی شد و در بخش بهترین فیلم حبیب اسماعیلی و محمد کشاورز برای تهیه‌کنندگی فیلم  «ترم زمستانی»، سعید سعدی برای تهیه فیلم «دست‌ها نگاه می‌کنند» و سیدجلال چاوشیان برای فیلم «ژنرال» نامزدهای دریافت جایزه این بخش هستند.

هیاتی متشکل از پوران درخشنده، جمال شورجه، محمد کاسبی، حبیب‌الله کاسه‌ساز و محمدحسین حقیقی‌ کار داوری و ارزیابی آثار راه یافته به بخش مسابقه سینمایی ویدئویی بخش شیدایی حقیقت جشنواره را بر عهده دارند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از سوم تا هفتم مهرماه به‌طور همزمان در تهران و ۱۶ استان برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.