سیم‌کارت‌های رایتل مشتری ندارد

سیمکارت های رایتل بی مشتری است
فروشندگان سیمکارت از عدم تقاضای مشتریان از سیمکارت های تازه وارد رایتل در سطح بازار خبر دادند.
“محمود محبی” یکی از دست اندکاران حوزه بازار سیمکارت اظهار داشت: به دلیل ضعف آنتن دهی سیمکارت های اعتباری و دائمی تازه وارد رایتل، پیش بینی می شود این نوع سیمکارت های تا ماه آینده نیز با تقاضای چندانی همراه نشود.
وی افزود: هم اکنون سیمکارت های دائمی و اعتباری رایتل به ترتیب با قیمت ۱۲۶ و ۲۱ هزار تومان در سطح بازار آزاد سیمکارت به فروش می رسد.
وی با اشاره به معایب این نوع سیمکارت های در بازار گفت: این سیمکارت های هنوز در شبکه فعال نیست و پیش بینی می شود از هفته آینده فعال شود.
این فعال بازار با اشاره به تبلیغات گسترده این اپراتور در شبکه های تلویزیونی تصریح کرد: با وجود تبلیغات مکرر این اپراتور، تا کنون تقاضایی از سوی مشتریان این کالای ارتباطی دیده نشده است.
در همین حال یکی دیگر از فعالان این حوزه با اشاره به بی اعتمادی مردم نسبت به سیمکارت های تازه وارد ارغوانی رنگ رایتل گفت: هم اکنون این سیمکارت های به دلیل ضعف شبکه ای و همچنین تعرفه های بالای مکالمه با استقبال مردم روبرو نشده است.
وی افزود: با شرایط فعلی بیشتر کاربران تلفن همراه ترجیح می دهند به خرید سیمکارت های ارزان قیمت موجود در بازار که از لحاظ پوشش آنتن دهی به آن نیز اعتماد دارند، اقدام کنند.
به گزارش موبنا، سیمکارت های اعتباری رایتل که برای اولین بار در جشنواره پاییزی رایتل ارائه شده وافراد با استفاده از از این سیمکارت می توانند از کلیه خدمات شبکه ۳G که شامل تماس تصویری، اینترنت پر سرعت نسل سوم تلفن همراه و پیام چند رسانه ای علاوه بر خدمات پایه تلفن همراه استفاده کنند.
درهمین حال امکان شارژ و افزایش اعتبار از طریق خرید کارت شارژ و یا انواع شیوه های الکترونیکی دیگر برای مشترکان وجود دارد.


iTanalyze.ir

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محسن:

    هیچ اپراتوری مثل ایرانسل در ایران نیست و نمی یاد که ظرف۵سال بتونه مناطق تحت پوشش خودش رو به۸۲درصد جمعیت کشور برسونه یا بتونه خدمات جدید و جالبی رو برای مشترکینش ارئه بده.هر۱۸ساعت یک شهر و چند روستا در شبکه ایرانسل حالا رایتل ۳یا۴سالشه هنوز۱۰۰تا شهرو تحت پوشش خودش داره تفاوت رو احساس کنید

  2. علیرضا کاظمی:

    واقعا متاسفم که با این همه ادعاهنوز نتونستین جوابگوی تلفنی ۲۹۲۰مردم باشن یک ساعت گوشی دستته تازه نفر دوم میشی قطع میشه دوباره باید ازاول بگیری از نفر سی ام بشینی تو نو بت تانفر اول تازه آیا جوابتو بدن آیا ندن.آنتندهیش ضعیفه. با گوشیهای خاصی کار میکنه.اینترنتش خوب کار نمی کنه .ثبت نامش خیلی دیر انجام میشه.درکل خوب نیست چون این اپراطور ادعای نسل سوم میکنه وباید حداقل کاری که میکنه تعداد اپراطورهای که جوابگوی سوالات ومشکلات مردم هستن رو بیشتر کنین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.