سینما در شرایط بحرانی به سر می‌برد /مسئولان فکری برای سال آینده سینما کنند

۰۶م آذر ،

اکران حجم انبوهی از فیلم های سینمایی نوعی رفع تکلیف بوده که مسئولان باید در این خصوص فکری برای سال آینده سینمای ایران کنند.

علی قوی تن در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: اکران بسیاری از فیلم های سینمایی در یک زمان به نوعی رفع تکلیف است زیرا تعداد بسیار زیادی فیلم سینمایی در طول یک سال ساخته می شوند که متاسفانه فرصت اکران پیدا نمی کنند.
وی افزود: از طرفی اکران نشدن آن ها سبب می شود تا شرایطی برای دیده شدن این فیلم ها فراهم شود تا آن ها نسوزند که حرکت خوبی است اما از طرفی اگر بنا براین باشد تا این فیلم ها اکران شوند اما با نبود مخاطب روبرو باشند در گیشه ناکام بمانند اکران آن ها کار بیهوده ای است.
وی تصریح کرد: سینما در شرایط بسیار بحرانی به سر می برد که گویی نمی توان برای این وضعیت پیش آمده هیچ گونه تصمیم درستی گرفت.
کارگردان فیلم سینمایی “روئیدن در باد” اظهار داشت: مسئولان سینمایی باید برای سال آینده تصمیمی اتخاذ کنند تا سینما بتواند روی پای خودش بایستد.
وی ادامه داد: ادامه این وضعیت سبب ورود ضرر به تهیه کنندگان بخ خصوصی می شود.
قوی تن به اختلافات حوزه و مشکلات پیش آمده در این خصوص اشاره کرد و گفت: بحران ایجاد شده برای سینما مسائل بسیاری در پی دارد اختلافات پیش آمده حوزه هنری با صنف پخش کنندگان و همچنین صوفی که دست اندرکار اکران می باشند آشفتگی را بوجود آورده که نمی‌توان انتظار داشت در این شرایط نیز کارگردانان فیلمهایشان را اکران کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.