سپاهان در چه صورتی قهرمان نمی شود؟

سپاهان در چه صورتی قهرمان نمی شود؟

 

جمعه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۰۲:۰۱

گل: سپاهان در آخرین بازی از این رقابت‌ها در اصفهان میزبان تیم سقوط ‌کرده مس سرچشمه است و حتی با کسب تساوی در این بازی، قهرمان این دوره از رقابت‌ها می‌شود. اما در صورتی که مقابل این تیم نتیجه را واگذار کند آن وقت شانس تیم‌های تراکتورسازی و استقلال برای قهرمانی بیشتر می‌شود.

تراکتورسازی تبریز در این هفته و بدون توجه به نتایج سایر دیدارها باید برای برد و کسب سه امتیاز بازی به مصاف ملوان برود تا جایگاه دومی خود را در جدول رده‌بندی حفظ کند و برای دوم شدن نیز باید گل‌های بیشتری به ثمر برساند تا در صورت برتری پرگل استقلال مقابل نفت تهران این رده را از دست ندهد.

از سوی دیگر اگر سپاهان در بازی با مس سرچشمه بازنده از زمین خارج شود فرصت مناسبی در اختیار تراکتورسازی قرار می‌گیرد تا با به ثمر رساندن تعداد گل‌های بیشتر و از بین بردن تفاضل گل موجود بین این تیم و سپاهان (۲۷ در مقابل ۲۳) بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.
استقلال نیز شرایطی شبیه تراکتورسازی دارد و برای اینکه قهرمانی در لیگ را از آن خود کند باید منتظر اتفاقات عجیب در فوتبال باشد و با تعداد گل‌های بیشتر بر نفت تهران غلبه کند.
تمامی این احتمالات در صورتی که سپاهان تنها یک امتیاز از بازی با مس سرچشمه بگیرد به هم خواهد خورد و دو تیم تراکتورسازی و استقلال برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی شانس خود را امتحان خواهند کرد.
اما تراکتورسازی و ملوان تاکنون هفت بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که نتیجه آن دو برد برای تراکتورسازی، دو برد برای ملوان و سه تساوی برای دو تیم بوده است.
دیدار این دو تیم همزمان با دیدار تیم‌های سپاهان با مس سرچشمه، استقلال با نفت تهران و فجرسپاسی با صبای قم راس ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز انجام می‌شود.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.