سپاهان منتظر رأی فیفا

باشگاه سپاهان تنها زمانی برای برونوسزار رضایت نامه صادر می کند که دادگاه فیفا رأی خود را در خصوص شکایت این باشگاه از این مهاجم برزیلی اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه النصر خریدار جدید سزار طی رایزنی با باشگاه سپاهان خواهان دریافت رضایت نامه این بازیکن شده است اما سپاهانی ها با وجود اینکه دیگر تمایلی به استفاده از وی ندارند حاضر به صدور رضایت نامه نیستند.

آنها تنها در صورتی حاضرند رضایت نامه این برزیلی را صادر کنند که غرامت این خسارت و جدایی سزار را دریافت کنند از این رو در انتظار رأی فیفا نیستند تا دادگاه این فدراسیون جهانی در خصوص این دعوا رأی صادر کند.

**تهدید سپاهان جواب داد

تهدید ذوب آهن به بازی در یزد، مسئولان استان اصفهان را برای رایزنی با ذوب آهن و اجاره زمین فولاد شهر مجاب کرد بعد از بالا بردن هزینه اجاره ورزشگاه فولادشهر که تحت تملک ذوب آهن است سپاهانی ها تهدید کردند در صورتی که مسئولان این ورزشگاه به آنها تخفیف ندهند مجبورند بازی های خود را در شهر یزد برگزار کنند.

ظاهراً تهدید سپاهان جواب دو مسئولان استان برای کمک به آنها با ذوب آهن وارد مذاکره می شوند گویا قرار است مسئولان استان مخصوصا‌ً اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در این مورد با ذوب آهن مذاکره کرده و افزایش بیش از حد قیمت اجاره بها را کاهش دهند و برای سپاهان تخفیف بگیرند تا این تیم ادامه مسابقات خود را در این زمین برگزار کند گفتنی است، ذوب آهن اجاره این زمین را در هر بازی ۵۰ میلیون تومان کرده است.

**افتتاح کمپ تمرینی و حسرت نقش جهان

کمپ تمرینی سپاهان در مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس احداث شد، این کمپ شامل سه زمین با جمعیت مصنوعی چمن طبیعی و زمین ماسه ای است این کمپ با حضور رئیس هیئت مدیره این تیم افتتاح شد، گویا قرار است آنها از این پس تمرینات خود را در این زمین انجام دهند و تیم های پایه سپاهان نیز از امکانات آنها بهره ببرند.

گفتنی است، زمین های این کمپ فقط جهت تمرینی قابل استفاده است و امکانات میزبانی و استفاده در بازی رسمی را ندارند به همین دلیل با وجود افتتاح این کمپ هنوز سپاهانی ها نیازمند اتمام ورزشگاه نقش جهان هستند تا مسابقات رسمی خود را در این استادیوم برگزار کنند گویا این ورزشگاه تا ۲۲ بهمن سال جاری قابل بهره برداری خواهد شد.

**سپاهان با ۲ غایب به مصاف مس می رود

تیم سپاهان برای بازی با مس کرمان ۲ غایب دارد، محرم نوید کیا و محمد غلامی هر دو به دلیل مصدومیت نمی توانند این هفته به میدان بروند.

محمد غلامی که به تازگی گچ پایش را باز کرده است به تمرینات گروهی ملحق شد وی کم کم سلامت خود را باز خواهد یافت و از هفته دوم می تواند برای زرد پوشان سپاهان به میدان برود گویا کرانچار هر روز وضعیت او را به کمک پزشکان تیم چک می کند تا در خصوص بازی کرفتن از وی در هفته دوم تصمیم بگیرد این در حالی است که غلامی به دلیل مصدومیت تنها چند جلسه با سپاهان تمرین کرد.

از سوی دیگر محرم نویدکیا که در واپسین روزهای اردوی ترکیه به تمرینات گروهی ملحق شد هنوز مصدوم است و شرایط بازی مقابل مس کرمان را ندارد به نظر می رسد مشکل نوید کیا دیرتر برطرف شود./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.