سکوهای خالی آزادی شاهد شکست سرخپوشان/ فجر باز هم پرسپولیس را برد

به گزارش خبرآنلاین؛ همان طور که از قبل اعلام شده بود، بازی هیچ تماشاگری نداشت. پرسپولیس که می توانست به خاطر دیر برگزار شدن مسابقه اش، در ورزشگاهی مملو از تماشاگر میزبان فجر سپاسی باشد، در ورزشگاهی به میدان رفت که سکوهایش خالی از تماشاگر بود. سکوت سکوها آن قدر به چشم می آمد که حتی می شد صدای بازیکنان داخل زمین را شنید. مربیان اگر به کنار خط می رفتند تا نکته ای را به بازیکنانشان بگویند، صدایشان به وضوح شنیده می شد.

در چنین ورزشگاهی، پرسپولیس در دقیقه ۱۵ به گل رسید. امیرحسین فشنگچی که در همان دقایق اول مسابقه یک موقعیت عالی را از دست داده بود، در دقیقه ۱۵ روی توپی که حمید علی عسگر برایش مهیا کرد توانست گل اول مسابقه را به نام خودش بزند.

فشنگچی پس از گل هم موقعیت گلزنی داشت اما باز هم ناکام بود و نشان داد یک تمام کننده نیست. نیمه اول با همان تک گل پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه دوم عباس محمدرضایی در دقیقه ۵۱ گل تساوی را برای فجر زد تا تیم ژوزه مانوئل خطر را احساس کند. در دقیقه ۷۵ هم خطای مدافع پرسپولیس روی مهاجم فجر، منجر به یک ضربه پنالتی برای فجری ها شد که این پنالتی را رضا حقیقی تبدیل به گل کرد.

محمد مهدی نظری هم در دقیقه ۹۱ سومین گل را به پرسپولیس زد تا پرسپولیسی هایی که همچنان امیدوار به تساوی تیمشان بودند را ناامید کند. البته محمد قاضی در دقیقه ۹۳ گل دوم پرسپولیس را زد اما با این حال قرمزها اولین شکست لیگ برتر دوازدهم را تجربه کردند.

 در دیگر بازی امشب، راه آهن با نتیجه سه بر یک گهر زاگرس را شکست داد. گل های راه آهن را در این بازی بهادر عبدی، مجتبی شیری و فرزاد آشوبی به ثمر رساندند. مجید خدابنده لو هم گل تیم گهر را زد. گهر بازی اولش را هم به ملوان باخته بود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.