سیاست‌بازی وزیر علوم دانشگاه را از وظایف اصلی دور کرده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: متاسفانه در وزارت علوم تحقیقات و فناوری بیش از اینکه به مسائل علمی توجه شود و بر وظیفه اصلی دانشگاه استوار باشد به سیاست‌بازی پرداخته شده است.

“روح‌الله نجابت” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه فرجی‌دانا با حساسیت بسیار زیادی از نمایندگان مجلس صلاحیت تصدی‌گری در وزارت علوم را کسب کرد، اظهارداشت: بعد از گذشت یکسال زمان مناسبی برای ارزیابی شرایط وزارت علوم در مجلس شورای اسلامی است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل افزود: امروز آموزش‌عالی نیازمند شتاب بیشتری در روند رو به رشد خود است، اما متاسفانه در وزارت علوم تحقیقات و فناوری بیش از اینکه به مسائل علمی توجه شود و بر وظیفه اصلی دانشگاه استوار باشد به سیاست‌بازی پرداخته شده است.

نجابت با بیان اینکه با انتقاد از فضای فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، گفت: وزیر علوم باید با نگاه کلان و در تراز انقلاب اسلامی به مقوله‌های فرهنگی اهتمام ورزد؛ چرا که تحولات فرهنگی در کشور باید از دانشگاه آغاز شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد فرجی‌دانا در ماه‌های مدیریتش بر وزارت علوم عملکرد نامطلوبی را از وی به‌جای گذاشت که نمایندگان مجلس را برآن داشت که از وی سوال و استیضاح کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.