سیامک سرلک و ماچادو در نفت آبادان / اخراج حلافی از جمع زردپوشان

۲ م دیماه ،

تیم فوتبال نفت‌ آبادان با سیامک سرلک و هوگو ماچادو به توافق رسید.

خلیل صالحی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهارکرد: امروز با هوگو ماچادو، هافبک فصل قبل ذوب‌آهن و سیامک سرلک، کاپیتان سابق فولاد خوزستان و بازیکن پیشین داماش گیلان تا پایان نیم‌فصل دوم قرارداد همکاری بستیم.

وی ادامه‌ داد: می‌توانیم پس از اولین دیدار‌مان برابر پرسپولیس در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها دو بازیکن دیگر را که یکی از آنها احتمالا آسیایی و دیگری ایرانی است، به مجموعه اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در ادامه با تایید خبر اخراج سعید حلافی از این تیم گفت:‌ حلافی در دیدار برابر راه‌آهن بعد از تعویضش هنگامی که قصد داشت به رختکن برود، نسبت به تماشاگران حرکت بسیار ناشایستی انجام داد. این حرکت سبب شد کمیته انضباطی باشگاه روز جمعه دربارهٔ بررسی این موضوع جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد. این کمیته در نهایت رای به اخراج حلافی داد که مورد تایید من هم قرار گرفت. به احترام تماشاگران که همیشه گفته‌ام، نفت متعلق به آنهاست، این تصمیم را گرفتیم. هر چند در بعضی مواقع از نظر فنی به حضور حلافی در تیم نیاز داشتیم.

صالحی در ادامه دربارهٔ شرایط روحی تیم عنوان‌ کرد: شرایط روحی تیم با توجه به بردهایی که در جام‌ حذفی برابر نیروی زمینی تهران و راه‌آهن داشتیم، خوب است و این شرایط می‌تواند به تیم‌مان کمک کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.