سیتی با درخشش هالند صعود کرد / چلسی در لیگ برتر متوقف شد

فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس پیگیری شد.

سیتی با درخشش هالند صعود کرد / چلسی در لیگ برتر متوقف شد

به گزارش ممتاز نیوز، فوتبال در انگلیس پیگیری شد.

صعود سیتی با درخشش هالند در جام حذفی

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و از مرحله یک چهارم نهایی شاگردان پپ گواردیولا در خانه پذیرای تیم برنلی بودند.

دیدار دو تیم در شرایطی به میزبانی ورزشگاه اتحاد برگزار شد که سیتی در مرحله قبل با عبور از سد بریستول سیتی و برنلی نیز با شکست فلیت وود تاون خود را به این مرحله رسانده بودند.

منچسترسیتی که در ۱۵ دیدار گذشته خود برابر برنلی شکست نخورده بود در این بازی و در دقیقه ۳۲ روی پاس عمقی جولین آلوارز و فرار ارلینگ هالند به گل اول خود رسید، دقایقی بعد این هالند بود که یکبار دیگر موفق گلزنی شد و این بار در دقیقه ۳۵ برای بار دوم دروازه میهمان را گشود تا شاگردان گواردیولا با برتری ۲ بر صفر به رختکن بروند.

در شبی که پدر ارلینگ هالند در ورزشگاه بود و بازی پسرش را از نزدیک دنبال می‌کرد این مهاجم سیتی هت‌تریک کرد تا بازی در دقیقه ۵۹ سه بر صفر شود اما این پایان کار نبود چراکه بازیکنان گواردیولا بازهم به دنبال گلزنی بودند و در دقایق۶۳ و ۶۸ و ۷۳ توسط جولین آلوارز، کول پالمر و بازهم جولین آلوارز به گل رسیدند تا بازی در نهایت ۶ بر صفر شود.

چلسی باز هم در لیگ برتر متوقف شد

دیدار تیم‌های چلسی و اورتون در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج با قضاوت انگلند دارن برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم فوتبال چلسی در این دیدار تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. تیاگو سیلوا، رحیم استرلینگ، پیر امریک اوبامیانگ، انگولو کانته، میسون مانت، ادوارد مندی، سزار آزپیلیکوئتا و آرماندو برویا در این دیدار غایب بودند و در مقابل ناتان پترسون، دومنیک کالورت لوین و اندروس تاونسند به دلیل مصدومیت در لیست اورتون حضور نداشتند.

برای چلسی در این دیدار ژوائو فلیکس(۵۲) و کای هاورتز از روی نقطه پنالتی (۷۶) گلزنی کردند و در مقابل گل‌های اورتون را عبدالله دوکوره(۶۹) و سیمس(۸۹) به ثمر رساندند.

چلسی قبل از این دیدار ۳ برد متوالی را بدست آورده بود اما روند رو به رشد این تیم با توقف برابر تافی‌ها متوقف شد. با این نتیجه چلسی ۳۸ امتیازی شد و در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل اورتون با ۲۶ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.