سیدضیاء هاشمی: iبه سریعی برخوردی قانونی با حوزه هنری خواهیم داشت

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

حوزه هنری و اقدام غیر قانونی در ساخت فیلم پیش از داشتن پروانه ساخت/

سینماپرس-گروه سینما/ سید ضیاء هاشمی گفت: iبه سریعی برخوردی جدی و قانونی با حوزه هنری خواهیم داشت که در مورد جزییات آن فعلا صحبت نمی کنیم.

رییس اتحادیه تهیه نمایندگان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: در برابر ادامه اقدامات فراقانونی حوزه هنری اقداماتی انجام داده ایم که iبه سریعی همه از آن مطلع می شوند.

وی در مورد سبب لغو نشست هم اندیشی در فرهنگسرای رسانه توضیح داد: برگزاری این نشست با توجه iبه شرایط موجود و اقدامات حوزه هنری در واقع نوعی سرپوش گذاشتن روی وقایع اخیر است زیرا قرار بوده در این جلسه در مورد تهیه نمایندگان صحبت هایی مطرح شود که در حال حاضر جزء اولویت های ما نمی باش.

هاشمی با تاکید بر نیاز iبه متحد شدن سینماگران برای مقابله با اقدامات اخیر حوزه هنری خاطرنشان نمود: iبه همین سبب در حال حاضر باید برای مقابله با این اقدامات تمرکز نمود و بعد iبه موضوعات دیگر پرداخت.

قرار بود در نشست هم‌اندیشی «صنف واحد تهیه‌کنندگان سینما»، سیدضیاء هاشمی و حبیب کاوش (مدیرعامل و عضو هیات مدیره اتحادیه تهیه‌کنندگان) و همایون اسعدیان، فرشته طائر‌پور از منتقدان این اتحادیه، روبروی هم بنشینند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۲۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.