سید صالحی: کسر امتیاز حق ما نبود/عزت را از خدا می‌خواهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق ما کسر امتیاز نبود اما این اتفاق افتاد. عزت را از خدا می‌خواهیم و امیدوارم پیش هواداران رو سفید بشویم و دشمن شاد نشویم.سید مهدی سید صالحی افزود: کسر امتیاز از پرسپولیس تصمیم بسیار سختگیرانه‌ای بود. تماشاگران ما کار خاصی نکردند یا بی‌احترامی به داور نشد، این طرفداران حریف بودند که از اول به پرسپولیس و سید جلال توهین و بی‌حرمتی کردند. قضاوت را به کارشناسان می‌سپارم ولی به عقیده من تصمیم سختگیرانه‌ای بود. اصلا توقع این مساله را نداشتیم. طرفداران ما حتی در سخت‌ترین شرایط هم به داور توهین نکردند و حقشان این نبود.

وی دربارهٔ تاثیر این مساله روی تیم ادامه داد: اتفاقی است که روی داده و حالا باید تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی بگذاریم. بچه‌ها ناراحت شدند ولی مصمم هستیم امتیازات بعدی را به دست بیاوریم و می‌خواهیم تلاش خودمان را دو برابر کنیم.

مهاجم پرسپولیس دربارهٔ اینکه بعد از گلزنی‌ها سراغ دایی می‌رفت و اینبار دایی روی نیمکت نیست، خاطرنشان کرد: علاقه من به دایی به خاطر اعتمادی است که او به من داشت و برای اولین بار مرا به تیم ملی دعوت کرد. البته جدای از این مساله، دایی با سابقه‌ای که دارد برای هر فوتبالیستی مورد احترام است. آن شادی هم یک نوع قدردانی است وگرنه همه ما برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم. تمام خواسته‌ام این است که پیش پرسپولیسی‌ها روسفید باشیم و دشمن شاد نشویم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

سید صالحی تصریح کرد: حضور علی دایی یک انرژی و هیجان مثبت را به تیم منتقل می‌کند و قوت قلب خاصی به تیم می‌بخشد. به هر حال جای خالی او احساس خواهد شد اما می‌خواهیم جواب اعتماد دایی را بدهیم و همه بچه‌ها بعد از این اتفاق انگیزه پیدا کرده‌اند تا هواداران را از نگرانی خارج و خوشحال کنند.

وی دربارهٔ بازی با تیم پدیدی مشهد گفت: آنها تیم خوبی دارند. یک مربی با سابقه و کار کشته مثل میثاقیان دارند. بازیکنان لیگ برتری دارند و این بازی در سطح بالایی قرار دارد. سعی می کنیم در جام حذفی آغاز خوبی داشته باشیم و خودمان را هم برای بازی با راه آهن آماده کنیم.

سید صالحی دربارهٔ بازی با راه آهن در ورزشگاه تختی خاطرنشان کرد: شرایط زمین تختی خوب نیست ولی برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم، پیروزی در این بازی را می‌خواهیم. راه آهن حریف قابل احترامی است ولی ما باید در خور نام پرسپولیس ظاهر شویم و کاری هم به نتایج قبلی در بازی‌های خارج از خانه نداریم.

وی در پایان گفت: ما تلاش خودمان را کردیم، هر اتفاقی افتاد، تقدیر خدا بود. مهم این است که ضعف نشان ندادیم. در واقع از حریفان سرتر هم بودیم. اینبار تلاش خودمان را بیشتر می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم به ما عزت بدهد. من هم تمام تلاش خودم را برای گلزنی می‌کنم ولی قبل از هر چیز پیروزی تیم مهم است.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.