سیروان از انرژی مردم شگفت‌زده شد/ ۴۵ دقیقه تاخیر برای برگزاری کنسرت!

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

sirvan (17)سیروان خسروی خواننده پاپ کشور در قالب کنسرت بیست و نهمین جشنواره با آهنگ هایی روی صحنه رفت که تنها یکی از آنها نسبت به بقیه تازه تر بود.

کنسرت سیروان خسروی شامگاه شنبه ۲۶ بهمن ماه با حدود ۴۵ دقیقه تاخیر ساعت ۱۹ اجرا شد. اگرچه در این اجرا سالن کنسرت به تدریح پر شد اما کنسرت که قرار بود ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه آغاز شود با تاخیر روی صحنه رفت و مخاطبان سالن هر از گاهی نام سیروان خسروی را فریاد می کشیدند.

او بعد از مستقر شدن اعضای گروهش روی صحنه آمد و اولین آهنگ را با نام «نه نرو» خواند.

خسروی بعد از خواندن آهنگ اول با مخاطبان خود احوالپرسی کرد و از شور و انرژی آنها در این اجرا که به مناسبت جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت اظهار شگفتی کرد. وی به حاضران در سالن گفت: این انرژی خیلی بیشتر از آن چیزی است که من انتظار داشتم. اجراهای جشنواره ای معمولا کمی بی حال و بی انرژی هستند اما این انرژی ها بیشتر از آن چیزی بود که من فکر می‌کردم.

این گفته خسروی مخاطبان را بیش از پیش سر ذوق آورد و او دومین آهنگ اجرایی خود را این چنین آغاز کرد: تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه/ باغ خونه بی تو خشک و بی رنگ میشه.

میلاد درخشانی برای همراهی آهنگ سوم به سیروان خسروی پیوست و آهنگ بعدی که تیتراژ سریال طنز «ساختمان پزشکان» بود با نوازندگی عود وی آغاز شد که اولین ترجیع بند آن از این قرار بود: یه وقتایی چه خوشحالی، یه وقتایی دلت تنگه/ یکی حرفاتو میفهمه، یکی انگار از سنگه.

در ادامه این کنسرت آهنگ «بی قرار» با شعر و آهنگسازی امید جامع و با تنظیمی از خود سیروان خسروی اجرا شد. این آهنگ که از آلبوم «جاده رویاها» انتخاب شده بود این چنین آغاز می شد:

روی دیوارا مینویسم تک تک خاطراتو از گذشته با تو

بدیاتو میسوزونم میکشم خوبیاتو تا بدونی با تو

زندم و زندگی میکنم من

بی قرار تو ام چشم انتظار تو ام

شاید تنها آهنگی که نسبت به دیگر آهنگ‌هایی که در این شب اجرا شد از تازگی بیشتری برخوردار بود، «بازم بتاب» بود. «بازم بتاب» سروده زانیار خسروی و ملودی آن حاصل همکاری شهاب رمضان و زانیار خسروی است. وی پیش از این «بازم بتاب» را در آخرین کنسرت خود روی صحنه برده بود.

نیما رمضان (نوازنده گیتار)، اشکان آبرون (نوازنده سینت سایزر) و امیرمیلاد نیکزاد در تولید این آهنگ با سیروان همکاری کرده اند. خود او نیز این آهنگ را تنظیم کرده است و نوازنده کیبورد اثر جدیدش نیز بوده است.

بنابراین اجرای سیروان خسروی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی با آهنگ هایی شناخته شده روی صحنه رفت و آهنگ جدیدی برای عرضه و معرفی وجود نداشت.

بعد از اینها سیروان خسروی از یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون به رسم معمول خواست تا وارد صحنه شود و دقایقی را بنوازد.

از دیگر آهنگ هایی که با همخوانی جمعیت همراه شد «آهای بارون پاییزی» از آلبوم «جاده رویاها» بود و زمانیکه خواننده به این قسمت می رسید «آهای بارونه پاییزی کی گفته تو غم انگیزی/ تو داری خاطراتم رو تو ذهنه کوچه میریزی» مردم به جای او می خواندند.

اشکان آبرون کیبورد، یاشار خسروی ساکسیفون، میلاد درخشانی عود، حامد حمیدزاده گیتار بیس، کیان پورتراب گیتار آگوستیک، بردیا امیری درامز، نیما رمضان گیتار الکتریک و مهبد شفیع نژاد کیبورد، نوازندگان گروه بودند.

این خواننده پاپ در ادامه با اشاره به اینکه آهنگ بعدی که می خواهد بخواند آهنگ مورد علاقه او و گروهش است آهنگ «دوست دارم زندگی رو» را اجرا کرد.

چشماتو وا کن یه نگاه به خودت تو دنیا کن

اگه یه هدف تو دلت باشه

میتونه کل دنیا تو دستای تو جا شه

جاده دنیا میسازه واست کابوسو رویا

یکی بیداره و یکی خوابه راهتو مشخص کن این یه انتخابه

سیروان خسروی با چند آهنگ دیگر به اجرای خود در برج میلاد خاتمه داد و از هواداران خود خداحافظی کرد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی تا دوم اسفند ماه به کار خود ادامه می دهد.

در ادامه عکسهای موسیقی (امیر آبشناسان) از این کنسرت را دنبال کنید.

منبع: گزارش متنی از مهر/ عکسها از ممتاز نیوز Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.