سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی فارس آغاز به کار کرد

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و نیرو محرکه فارس-شیراز عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز آغاز به کار کرد.

 این نمایشگاه با هدف ارائه تازهترین دستاوردهای صنعت خودرو برگزار شده است که از ۲۰ تا ۲۳ خرداد ماه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

شرکت ایران‌خودرو در فضایی به مساحت ۶ هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارد که علاوه بر عرضه محصولات ایران‌خودرو، شرکت‌های تام ایران‌خودرو، ایساکو، ایران‌خودرو دیزل، ساپکو و ۲۳ شرکت قطعه‌ساز در این نمایشگاه تازهترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودروی فارس، شش محصول ایران‌خودرو شامل دنا، سمند سورن سال، پژو پارس، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و رانا در ۸ رنگ مختلف عرضه شده‌اند.

هاشم یکه‌زارع مدیرعامل شرکت ایران خودرو در پیامی به مناسبت افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: استراتژی مورد نظر ایران‌خودرو، صادرات محصول، بازارهای هدف با محوریت رانا و دنا و همچنین جذب و ارتقاء تکنولوژی، توسعه دانش فنی و تولید محصول مشترک بر مبنای یک رابطه هدفمند با خودروسازان جهانی است.

وی تصریح کرد: ایران‌خودرو بر توان رقابتی خود تا رسیدن به مفهوم واقعی خودروسازی می‌افزاید و بر این اساس افزایش سطح کیفی، توسعه محصولات تازه، طراحی و تولید پلت‌فرم‌های تازه، افزایش توان مهندسی طراحی، ارتقاء رضایت مشتریان و برنامه‌ریزی با هدف تنوع روش‌های نوین بازاریابی و فروش را در دستور کار خود قرار داده است.


مجله ماشین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.