سیستم‌عامل LG G2 به اندروید KitKat ارتقا یافت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوشی هوشمند LG G2 طی چند ماه قبل از طرف کاربران و منتقدان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما گوگل هم‌اکنون اعلام کرد که سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat برای این محصول آماده شده است و صاحبان این گوشی هوشمند از هم‌اکنون می‌توانند سیستم عامل آن را به‌روز کنند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که مرکز خبری Mobile Syrup به نقل از شعبه کانادایی LG گزارش داده است، این شرکت کره‌ای از فصل اول سال ۲۰۲۴ میلادی سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴ را به صورت گسترده در اختیار صاحبان جهانی LG G2 می‌گذارد.
 
گفته می‌شود که به‌روزرسانی سیستم‌عامل این گوشی هوشمند بستگی به فعالیت شرکت‌های مخابراتی دارد و بر این اساس ممکن است که فرآیند با تاخیر همراه شود. 
 
آن دسته از کاربرانی که نسخه قفل نشده این گوشی کره‌ای را در اختیار دارند، می‌توانند نرم‌افزار به‌روزرسان برای سیستم‌عامل خود را اندکی زودتر دریافت کنند.
 
گوشی هوشمند LG G2 یکی از بهترین گوشی‌های جهان مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید محسوب می‌شود و در تمامی بازارها یکی از پرفروش‌ترین و قدرتمندترین گوشی‌ها در این زمینه است. 
 
از زمان عرضه این گوشی نرم‌افزار داخلی آن مورد بعضی انتقادات قرار گرفته است. اما شرکت LG اعلام کرده است که با به‌روزرسانی سیستم‌عامل داخلی به نسخه KitKat تمام مشکلات کنونی از میان برداشته می‌شود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.