سیلاب بهشهر هیچ مدرسه ای را تخریب نکرده است

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران گفت: سیلاب اخیر در بهشهر، هیچ یک از مدارس این شهرستان و روستاهای آن را تخریب نکرده است.
علی نبیان افزود: بر اثر این حادثه غیرمترقبه ، فقط دیوار یکی از مدارس با اقدام مردم و برای بازگرداندن سیلاب به مسیر اصلی و جلوگیری از ورود سیل به واحدهای مسکونی تخریب شده است.
وی با اشاره به خسارت های وارد شده به واحدهای آموزشی این شهرستان گفت: ۱۲ مدرسه در این شهرستان و سه روستای اطراف آن دچار آب و گل گرفتگی شدند و به تجهیزات آن مانند چاپگر ، رایانه ، فتوکپی و تعدادی میز و صندلی خسارت هایی وارده شده است.
نبیان میزان خسارت ها را حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام و اضافه کرد : بخشی از تجهیزات خریداری و در این مدارس توزیع شده است و مدارس باقیمانده تا دو سه روز آینده تجهیز می شود.
وی گفت : با توجه به این که همه مدارس بهشهر یک نوبته است ، دانش آموزان مدارسی که دچار گل گرفتگی شده اند به نوبت بعدازظهر دیگر مراکز آموزشی منتقل شده اند و در روند تحصیل آنان هیچ
وقفه ای ایجاد نشده است.
نبیان افزود: پاکسازی مدارس از گل و لای و اشیائی که وارد آن شده است و تعمیر برخی دیوارهای محوطه و سرویس های بهداشتی آن ادامه دارد و تحصیل دانش آموزان در مدارس خودشان تا دو سه روز آینده از سر گرفته می شود.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.