سینما تک پردیس سینمایی قلهک دوباره آغاز به کار می کند

ساداتیان به هنر آنلاین خبر داد

مالک پردیس سینمایی قلهک از آغاز به کار مجدد سینما تک آن با دور جدید نمایش آثار کلاسیک سینما خبر داد.

سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما و مالک پردیس سینمایی قلهک در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین گفت: سینما تک پردیس سینمایی قلهک از جمعه راه اندازی می شود.

او تصریح کرد: در تمام دنیا سینما تک ها برای نمایش فیلم به علاقه مندان سینما مخصوصا دانشجویان هنر وجود دارد که فیلمهای بزرگ و کلاسیک تاریخ سینما را به نمایش می گذارد.چون جای واقعی دیدن فیلم در سینما است نه در تلویزیون و علاقه مندان به فیلمهای کلاسیک هم سالها آثار سینمایی خارجی را در تلویزیون دیده اند،برنامه های پردیس قلهک می تواند برای این علاقه مندان به سینما بسیار جذاب باشد.

ساداتیان تصریح کرد: سعی ما این است که فیلمهای جذاب تاریخ سینما را بر پرده نشان دهیم و جلسات نقد و بررسی هم که پس ازنمایش فیلمها برگزار می شود،به نوعی حکم یک کلاس آموزشی را برای علاقه مندان به سینما خواهد داشت.با توجه به اینکه ارشاد قصد داشت تنها یک سینما تک در تهران داشته باشد،خوشبختانه قرعه به نام پردیس سینمایی قلهک خورد و با توجه به فضای متفاوت این مجموعه که می تواند تمام نیازهای هنرمندان و مراجعان اینجا را بر آورده کند،امیدوارم همه از دور جدید نمایش فیلمها در سینما تک پردیس سینمایی قلهک لذت ببرند.

سری اول نمایش فیلم در سینما تک پردیس سینمایی قلهک با نمایش فیلمهایی چون”مرد سوم”،”پدر خوانده”،”غلاف تمام فلزی” و “ارباب حله ها”همراه بود که با استقبال بالای علاقه مندان به سینما روبرو شد.
 

پایان پیام/
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. حسن مهدوی:

    بهترین اتفاق سینمایی کشور در حوزه نمایش فیلم را شما رقم زدید . سالها آرزو داشتم در ایران بتونم به تماشای فیلمهای ناب سینما و با این کیفیت بنشینم. دست مریزاد و سپاس بیکران

  2. مریم:

    salam . kheili doost daram cinema gholhako.faghat azatoon mikham bishtar tabligh konid kheiliha khabar nadaran ke chenin cinemae khobio darim.merci.omidvaram alice dar sarzim ajaeebo bezarid mamnoon misham.sepas gozaram

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.