شاخص بورس در نیمه ۷۱ هزار واحد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: با پایان یافتن معاملات امروز و در ۸۹ هزار نوبت معامله، بیش از ۵۳۴ میلیارد تومان سهم و حق تقدم دادوستد شد و دماسنج بورس به نیمه ارتفاع ۷۱ هزار واحدی رسید.

به گزارش تسنیم؛ در پایان معاملات امروز بازار سرمایه افزون بر ۸۹۷ میلیون سهم و حق تقدم در بیش از ۸۹ هزار نوبت معامله به ارزش ۵۳۴ میلیارد تومان دادوستد شد و با این اتفاق ارزش بازار سرمایه به ۳۴۹ هزار میلیارد تومان و شاخص کل با رشد ۵۲۰ واحدی به عدد ۷۱ هزار و ۴۷۱ واحد رسید.

همچنین در معاملات امروز تمامی شاخص ها بجز شاخص ۵۰ شرکت فعالتر با رشد همراه بودند و بیشترین تاثیر بر افزایش ارزش بازار را نیز نماد شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین داشتند و نماد شرکتهای ملی صنایع مس ایران، مخابرات ایران و پتروشیمی پردیس بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص گذاشتند.

 در معاملات دیروز بازار سرمایه نیز با دادوستد یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷۳۲ میلیارد تومان در ۱۱۷ هزار و ۲۱ نوبت معاملاتی شاخص کل ۱۲۴۷ واحد رشد کرد و با افزایش ۱٫۷۹ درصدی در رقم ۷۰ هزار و ۹۵۱ واحد ایستاد. نسخه چاپیارسال به دوستان

 


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.