شارژ بی‌سیم گوشی توسط تکنولوژی شارژ بی‌ سیم اینتل

عنوان عجیبی است و شاید تخیلی به نظر برسد اما تکنولوژی شارژ بی‌سیم وسایل برقی روز به روز پیشرفت کرده و به زودی چنین چیزی ممکن می‌شود. شاید علت تأخیر اپل در عرضه‌ی iPhone سفید در سال گذشته هم همین مسأله باشد: شارژ بی‌سیم گوشی!

Palm یکی  از زیرمجموعه‌های کمپانی بزرگ HP نشان داده که توانایی انجام چنین کاری را دارد و HP نیز از این طرح استقبال کرده ولی فعلاً قدم دیگری برنداشته است. اما علت چیست؟

اینتل می‌خواهد از سال آتی، تکنولوژی شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند را در گوشی‌ها به کار بگیرد. اولین مسأله این است که باید اولترابوکی (نوت‌بوک‌هایی بسیار باریک که اکنون به نام اولترابوک استاندارد شده‌اند) به همراه داشته باشید که کار آن انتقال موج است. دوم گوشی شماست که باید این قابلیت را داشته باشد و احتمالاً اینتل یک یا چند مدل گوشی که دارای این تکنولوژی باشند را در سال آتی عرضه می‌کند.

عکس

مشخصات تکنولوژی شارژ بی سیم اینتل

شاید بگوئید که چرا یک شارژر با سیم استفاده نکنیم؟ یک اولترابوک و گوشی خاص را حمل کنیم که از شارژ بی‌سیم استفاده کنیم؟

حتی اگر سیم هم حذف شود باز هم مشکل اصلی در وسایل همراه این است که مقدار انرژی ذخیره شده محدود است. علاوه بر شارژ وسیله‌ی اصلی باید یک گوشی هم شارژ شود و این خود مشکل جدیدی است. اما این تکنولوژی نوپا مزایای خاص خود را دارد و در آینده کاربردهای آن بیشتر و بهینه‌تر خواهد شد.

طبقه بندی: اخبار آی تی, اختراعات جدید   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , HP, iPhone, palm, اینتل, تکنولوژی شارژ بی‌سیم, شارژ بی سیم, شارژ بی‌ سیم اینتل, شارژ بی‌سیم گوشی, کنولوژی شارژ بی‌ سیم اینتل


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.