شاعر مبتذل، حامی فتنه و هوادار خواننده مرتد به همت سازمان نظام پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی برنامه دارد! + اسناد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

صبح امروز خبری در پایگاه اینترنتیممتازنیوز، مبنی برگزاری شب شعر با حضور حامی فتنه و هوادار خواننده مرتد در دانشگاه شهید بهشتی به همت سازمان نظام پزشکی درج شد که واکنش هر دو نهاد را به همراه داشت.

به گزارش تفسیری خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ با وجود اخطارهای متعدد باشگاه خبرنگاران به مسئولان بعضی نهادها مبنی بر عدم دعوت و همکاری با مهدی موسوی و حلقه نزدیک به او برای انجام فعالیت های فرهنگی، اما همچنان در فضای مجازی شاهد این هستیم که مسئولان فرهنگی بعضی از نهادها بدون توجه به اخطارها کماکان از این فرد دعوت به عمل آورده و او نیز با حضور در جمع های فرهنگی هر روز دامنه حلقه فاسد خود را گسترده تر می نماید.

در آخرین نمونه از اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران در این خصوص، صبح امروز خبری در پایگاه اینترنتی باشگاه خبرنگاران با عنوان “دعوت از شاعر مبتذل نویس و حامی خواننده مرتد، این بار در دانشگاه شهید بهشتی! + اسناد” را درج نمود.

در پی درج این خبر در پایگاه اینترنتی باشگاه خبرنگاران بود که روابط عمومی سازمان نظان پزشکی و روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی با ارسال توضیحاتی برگزاری هر گونه برنامه شب شعر را تکذیب نمودند و باشگاه خبرنگاران هم به سبب رسالت خبری خود توضیحات هر دو نهاد را در خبر فوق درج نمود.

اما خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران که از برگزاری چنین برنامه ضد فرهنگی در دانشگاه بهشتی که به همت سازمان نظام پزشکی برگزار می گردد مطمئن بود با گذشت و گذاری در فضای مجازی به نتیجه قابل توجهی رسید.

در اولین نمونه از تائید خبر امروز صبح(۱۸ آبان ماه )ممتازنیوز، گویا مسئولان پایگاه اینترنتی سازمان نظام پزشکی فراموش نموده بودند اطلاع رسانی خود در خصوص برگزاری شب شعر را از روی پایگاه اینترنتی خود حذف و یا خبر مورد نظر را اصلاح نمایند(خبر نظام پزشکی را اینجا ببینید).

اما در موردی دیگر، خبرگزاری ایسنا با انتشار یافتن پیش خبری از حضور عنصر ضد فرهنگی،حامی فتنه و هوادار خواننده هتاک به ائمه معصومین(ع) را روی خروجی خود فرستاده بود که با مطالعه آن خبر کاملا مشهود است که سازمان نظام پزشکی برای حضور مهدی موسوی برنامه ریزی نموده و همچنین دانشگاه شهید بهشتی نیز شرایط و محل برگزاری به اصطلاح شب شعر با حضور این عنصر مبتذل را فراهم آورده است(لینک خبر خبرگزاری ایسنا را اینجا ببینید).

سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که چرا مسئولان سازمان نظام پزشکی و دانشگاه شهید بهشتی به فردی مانند مهدی موسوی که حمایت او از جریان ورشکسته فتنه و خواننده هتاک کاملا مشهود است تریبون و فضای به اصطلاح فرهنگی اختصاص می دهند؟ و سوال مهمتر اینکه، با وجود مشهود بودن همکاری و همت شما برای اختصاص وقت و فرصت به فردی مانند مهدی موسوی چه چیز را تکذیب می نمایید؟


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.