شاکله رژیم صهیونیسیتی از هم پاشیده است

۸ م دیماه ،

یک کارشناس علوم استرات‍ژیک گفت: تهدید نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران بیش از آن که برای وی رای جمع آوری کند،‌ سبب وحشت صهیونیست‌ها شده است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات آتی در رژیم غاصب صهیونیستی گفت: نتانیاهو با آغاز جنگ علیه غزه و پایان یافتن این جنگ، به دنبال قبول شرایط حماس برای آتش بس موقعیت پیشین خود را به طور کامل از دست داد.

وی ادامه داد: ضمن آن که ابهت رژیم غاصب صهیونیستی نزد افکار عمومی صهیونیست‌ها و در سطح جهانی شکسته شد اقتدار نتانیاهو نیز به طور کامل زیر سوال رفت.

قدیری ابیانیه افزود: آخرین گزارشات دریافتی از منابع اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس حاکی از آن است که بیش از ۴۰ درصد صهیونیست‌ها در فکر مهاجرت همیشگی از فلسطین اشغالی به سرزمین‌های مادری خود می باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان CIA به سبب مهاجرت صهیونیست‌ها تا سال ۲۰۲۴ میلادی رژیم غاصب صهیونیستی وجود خارجی نداشته و روند تحولات در جهان اسلام و به ویژه پیروزی اخیر در مصر نیز پروسه نابودی این رژیم منحوس را تسریع خواهد کرد.

قدیری ابیانه گفت: در برابر شعار سلطه از نیل تا فرات، شعار نهر تا بحر به معنای حذف کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی و بازگشت کامل فلسطین به نقشه جلوه گر است.

وی در ادامه با اشاره به تهدید نتانیاهو علیه ایران افزود: تهدید نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران بیش از آن که برای وی رای جمع آوری کند،‌ سبب وحشت صهیونیست‌ها شده است.

این کارشناس عالی علوم استراتژیک در پایان یادآور شد: عملی ساختن هر نوع تهدیدی علیه ایران به معنای پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود چرا که دوران افول این رژیم منحوس سالهاست آغاز شده و روز به روز به سرنوشت مختوم خویش نزدیک‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.