شانس موفقیت هر جناحی که به وحدت درونی برسد، در انتخابات بیشتر است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

عضو حزب کارگزاران با اشاره به اینکه در انتخابات شاهد دگردیسی احزاب هستیم، گفت: اتفاق نظر در انتخابات مهم است و اگر اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به وحدت آرای درون جناحی برسند، قطعا شانس موفقیت‌شان بیشتر خواهد شد.

“مرتضی سجادیان” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نه در طیف اصولگرایی و نه در طیف اصلاح‌طلبی، هیچ‌وقت یک ائتلاف جامع و کامل برای انتخابات شکل نمی‌گیرد، بیان داشت: همواره یک سری جبهه‌های جدید شکل می‌گیرند تا بتوانند از مرکزیت حزبی خودگریزی داشته باشند.
 
وی با رد این ادعا که آیا “محمدرضا عارف” به طور مستقل برای انتخابات آتی مجلس لیست می‌دهد، خاطر نشان کرد: تاکنون از سوی عارف، اظهار‌نظری مبنی بر واکنش نسبت به شائبه‌های ایجاد شده درباره محوریت ائتلاف اصلاح‌طلبان منتشر نشده است.

سجادیان گفت: کرباسچی نظر خود را درباره اضلاع ائتلاف اصلاح‌طلبان عنوان کرده‌ است و نباید اظهار‌نظر وی به عنوان جمله‌ای اصیل در این جناح تلقی شود، شاید نظر دیگر جریان‌های اصلاح‌طلب با دیدگاه‌های وی متفاوت باشد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی ابراز داشت: در هیچ یک از انتخابات به غیر از یکی دو مرحله، اصولگرایان و اصلاح طلبان، هیچ‌گاه به توافق قطعی برای ارائه لیست مشترک نرسیده‌اند.

سجادیان با اشاره به اینکه در انتخابات مختلف همواره شاهد دگردیسی احزاب بوده‌ایم، اظهار داشت: اتفاق نظر مهم است و اگر اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به وحدت آرای درون جناحی برسند، قطعا شانس موفقیت‌شان بیشتر خواهد شد.

گفتنی است، کرباسچی در جلسه شورای مرکزی کارگزاران گفته است، امروزه همه اصلاح‌طلبان حتی افرادی که با مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری موافق نبودند، به صورت جدی خواستار حضور همه جانبه و متحد در انتخابات مجلس آینده هستند.

وی قبلا نیز در گفتگویی گفته بود، اگر اصلاح طلبان به این نتیجه برسند که فضای افراطی شرایط کشور را تهدید می‌کند، ممکن است تن به ائتلاف هم بدهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.