شایعه تعطیلی اوپل بالا گرفت

شایعه تعطیل شدن شرکت «اوپل» از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا در شهر بوخوم آلمان قوت گرفته است. به گزارش کانال اول تلویزیون دولتی آلمان، «آ.آر.دِ» البته پس از آنکه گمانه زنی ها در خصوص تعطیلی کارخانه گروه شرکتهای خودرو سازی «اوپل» در اروپا بالا گرفت، سخنگوی شرکت جنرال موتورز، این شایعه را رد کرد

واحد مرکزی خبر : شایعه تعطیل شدن شرکت «اوپل» از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا در شهر بوخوم آلمان قوت گرفته است. به گزارش کانال اول تلویزیون دولتی آلمان، «آ.آر.دِ» البته پس از آنکه گمانه زنی ها در خصوص تعطیلی کارخانه گروه شرکتهای خودرو سازی «اوپل» در اروپا بالا گرفت، سخنگوی شرکت جنرال موتورز، این شایعه را رد کرد.  

این گزارش با اشاره به اینکه شرکت اوپل همانند فرزند مساله دار شرکت جنرال موتورز می ماند در عین حال افزود: برغم رد این شایعات اما صحبتها بر سر بسته شدن کارخانه بوخوم این شرکت در آلمان روز به روز بیشتر مطرح می شود. به هر صورت سرنوشت کارخانه «اوپل» در بوخوم آلمان همچنان نامعلوم است. گفتنی است شرکت جنرال موتورز آمریکا تا پایان ژوئن گذشته از دو شرکت وابسته به خود یعنی «اوپل» و نیز شرکت انگلیسی «واکسهال موتورز»، حدود ششصد و بیست میلیون دلار متضرر شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.